کد خبر : 1806636 | 05 بهمن 1400 ساعت 15:52 | 42.3K بازدید | 19 دیدگاه

ولاهوویچ با 75 میلیون یورو در یوونتوس

توافق یووه و فیورنتینا، بارسا به مهاجم جنجالی نزدیک‌ شد

دوشان ولاهوویچ لحظه به لحظه در حال نزدیک تر شدن به یوونتوس است و این بهترین خبر برای ژاوی و بارسلونا محسوب می شود.

توافق یووه و فیورنتینا، بارسا به مهاجم جنجالی نزدیک‌ شد

به گزارش "ورزش سه"، به فاصله کمتر از شش روز تا پایان نقل و انتقالات زمستانی به نظر می رسد که یوونتوس چیزی تا جذب دوشان ولاهوویچ ستاره صرب فیورنتینا فاصله ندارد. ولاهوویچ بهترین گلزن فیورنتینا در دو فصل اخیر، قرار بود تابستان این باشگاه را ترک کند ولی تقاضای 75 میلیون یورویی باشگاه فیورنتینا در نهایت باعث ماندنی شدن این بازیکن شد.

از چند هفته پیش زمزمه های جدایی ولاهوویچ در انتقالات ژانویه به گوش می رسید و به نظر این اتفاق در حال رخ دادن است.

 

 

1674716

 

 

امروز دانیله پراده  مدیر ورزشی فیورنتینا به اسپورت ایتالیا گفت:« پیشنهاد مهمی از یوونتوس برای ولاهوویچ رسیده و مذاکرات ادامه دارد.»

پراده همچنین تاکید کرد که برای انتقال ولاهوویچ حاضر به قبول شرایط اقساطی نیستند و معاوضه بازیکن را هم قبول نخواهند کرد.

 

 

1685638

 

 

طبق ادعای فابریتزیو رومانو، یوونتوس حاضر شده 75 میلیون یورو برای این انتقال هزینه کند و با خود ولاهویچ نیز بر سر  دستمزد 7 میلیون یورو خالص به توافق رسیده است. فیورنتینا ترجیح می داد ولاهوویچ راهی آرسنال شود ولی خود بازیکن اصرار دارد که برای یووه بازی کند.

این انتقال اگر نهایی شود، بهترین خبر برای بارسا نیز خواهد بود چرا که یوونتوس مسیر برای جدایی آلوارو موراتا را هموار خواهد کرد. موراتا از هفته ها پیش با بارسا به توافق رسیده ولی یوونتوس اعلام کرده بود که بدون جذب جانشین، اجازه جدایی به وی نخواهد داد. مشکلی که با پیوستن ولاهوویچ به یووه حل خواهد شد.

موراتا سابقه بازی برای رئال و اتلتیکو را دارد و در صورت پیوستن به بارسا، انتقالی پرحاشیه را رقم خواهد زد. در تاریخ فوتبال اسپانیا تنها دو بازیکن پیراهن این سه تیم را به تن کرده اند.

 

دیدگاه‌ها