کد خبر : 1806643 | 05 بهمن 1400 ساعت 18:11 | 36.7K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای دیلی میل؛

انتقال پدیده آرژانتینی به سیتی قطعی است

در انگلیس با اطمینان از پیوستن جولیان آلوارز پدیده 21 ساله ریورپلاته به منچسترسیتی خبر داده‌اند.

انتقال پدیده آرژانتینی به سیتی قطعی است

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که "ESPN" خبر از توافق منچسترسیتی و ریورپلاته برای انتقال جولیان آلوارز داد.

اینکه سیتی با جولیان آلوارز پدیده جدید فوتبال آرژانتین به توافق رسیده و قصد دارد بند خرید 25 میلیون یورویی او را فعال کند. طبق این ادعا آلوارز تا تابستان در ریور قرضی بازی خواهد کرد و از جولای به سیتی منتقل می‌شود. او بهترین گلزن فصل گذشته لیگ آرژانتین بود. 

 

 

1685036

 

 

سیتی پس از جدایی سرخیو آگوئرو به دنبال جذب یک مهاجم در تابستان گذشته بود و تلاش زیادی هم کرد تا هری کین را به اتحاد بیاورد ولی در نهایت تاتنهامی‌ها مخالفت کردند و گواردیولا نیز ترجیح داد روی مهاجمان فعلی خود حساب کند اما حکایت تابستان 2022 متفاوت است. سیتی قطعا یک مهاجم جدید جذب خواهد کرد و به نظر، یک آرژانتینی جانشین آگوئرو خواهد شد.

 

 

1678956

 

 

هرچند پپ گواردیولا در پایان بازی برابر ساوتهمپتون که به تساوی 1-1 ختم شد، در مورد انتقال جولیان آلوارز همه چیز را تکذیب کرد و گفت:« باور کنید هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارم. هیچ! نه، حتی یک کلمه با من در این مورد حرف نزده‌اند. با سران باشگاه در ارتباط هستم ولی هیچ اطلاعاتی در این زمینه به من نداده‌اند»؛ ولی دیلی میل امروز نوشت که مذاکرات پیشرفت بسیار خوبی داشته و سیتی اطمینان دارد که آلوارز را به خدمت خواهد گرفت.

در واقع این انتقال را باید قطعی دانست و البته آلوارز تا تابستان برای ریور به شکل قرضی بازی خواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها