کد خبر : 1806659 | 05 بهمن 1400 ساعت 17:15 | 29.8K بازدید | 12 دیدگاه

امکانات و پشتیبانی امروز برای ما نبود؛

قلعه نویی: همیشه حسرت جام جهانی 2010 را می‌خورم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر امیدوار است صعود تیم ملی به جام جهانی 2022 در بازی با عراق رقم بخورد.

قلعه نویی: همیشه حسرت جام جهانی 2010 را می‌خورم

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر در مصاحبه ای با خبرنگار ما ضمن اشاره به تعطیلی موقت تیم برای استراحت و تمرکز اعصاب، ابراز امیدواری کرد که با صعود تیم ملی به جام جهانی، تمرینات و رقابت‌های لیگ با انرژی بیشتری آغاز بشود.

 

قلعه نویی در گفت‌وگوی امروز می‌گوید: شرایط تیم ملی عالی است و شانس خیلی خوبی برای مسابقات قطر داریم و انشالله که همین پنج شنبه کار تمام بشود و مردم این موفقیت را جشن بگیرند. چیزی که باید همیشه در فوتبال ایران اتفاق بیفتد و دائمی باشد.

 

او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره موضوع کرونایی‌های تیم ملی گفت: درست است که این اتفاق آرامش ذهنی سرمربی تیم ملی را برهم زده اما من فکر نمی‌کنم بازیکنان جانشین چیزی  کمتر از بچه‌های کرونایی ما داشته باشند. فقط دوست داشتم همه بازیکنان را در جشن صعود تیم ملی می‌دیدم. آنهایی که زحمت کشیدند و حقشان این بود که در قاب صعود تیم ملی به جام جهانی حضور داشته باشند و حالا ممکن است این اتفاق نیفتد و از این بابت آدم کمی متاسف می‌شود اما چاره‌ای هم نیست چون همه جای دنیا همین وضعیت است.

 

قلعه نویی ابراز امیدواری کرده که این بازیکنان در روز پایانی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی جبران مافات کنند.

 

سرمربی گل‌گهر سپس با اشاره به بازی‌های تیم ملی بانوان گفت: امیدوارم تیم زنان هم بتواند برای اولین بار به جمع تیمهای مرحله بعدی راه پیدا کند. این یک دستاورد بزرگ برای فوتبال ما خواهد بود که متاسفانه هیچوقت به موضوع فوتبال زنان با جدیت نگاه نشده و به هر صورت من فکر می‌کنم این قشر از یک تبعیض جدی رنج برده است. با این حال خیلی خوب است که چنین نسلی در فوتبال ایران بروز کرده و امیدوارم شاگردان خانم ایراندوست به بهترین شکل کارشان را به سرانجام برسانند و به نظر من شادی آن مسابقه هم در جای خودش اهمیت خاصی دارد؛ در این زمینه باید به فدراسیون شهاب الدین عزیزی خادم تبریک گفت که توانسته همه چیز را برای بهتر شدن شرایط این تیم نوپا فراهم کند.

 

قلعه نویی در ادامه گفت: دوست بنده آقای رضا حدادیان به دعوت و گفته آقای عزیزی خادم پرواز اختصاصی برای این تیم در نظر گرفته و این حمایت‌ها درباره تیم ملی فوتبال ایران هم صادق است؛  امیدوارم چیزهایی که به هر حال به نوعی در دوران سرمربیگری من دریغ شد، در اختیار این کادر باشد. به جرات می‌گویم که ما در آن زمان اگر همین پوشش و پشتیبانی را داشتیم، شرایط بهتری برای‌مان رقم می‌خورد و شاید تیم ملی به جام جهانی 2010 نیز صعود می‌کرد که این همیشه یکی از افسوس‌های بزرگ دوران فوتبالی من باقی خواهد ماند چرا که من فکر می‌کنم تیمی داشتم که کاملا شایسته این صعود بود به شرط آنکه در شرایط ما تغییراتی نمی‌شد که بی جهت به تیم ملی آسیب رساند.

 

صحبت‌های پایانی امیر قلعه نویی آرزوی موفقیت برای فوتبال ایران در همه سطوح است؛ چیزی که به اعتقاد او مردم ایران را در این روزهای سخت، کمی شادتر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها