کد خبر : 1806669 | 05 بهمن 1400 ساعت 18:43 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین خاطراتم را در اراک داشتم؛

عکاشه: توپم گل می‌شد، خوشحالی نمی‌کردم!

مهاجم شهرخودرو می‌گوید انگیزه زیادی برای گلزنی مقابل تیم سابق خود داشت، اما ضربه او به تیرک برخورد کرد.

عکاشه: توپم گل می‌شد، خوشحالی نمی‌کردم!

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل عکاشه در شرایطی در بازی اخیر شهرخودرو مقابل آلومینیوم به میدان رفت که به‌خاطر مصدومیت قبلی نتوانست تا پایان مسابقه در زمین بماند ولی در حضور کوتاه مدت خود در بازی دو موقعیت جدی خلق کرد؛ یکبار هم به تیرک دروازه تیم سابق خود زد و در گلزنی بدشانس بود.

 

عکاشه درباره تساوی تیمش مقابل آلومینیوم عنوان کرد: می‌دانستیم یکی از سخت‌ترین بازی‌های خودمان را داریم ولی بچه‌های ما پس از نمایشی که مقابل سپاهان و مس رفسنجان داشتند، بر این باور بودند که می‌توانند در اراک هم نتیجه خوبی بگیرند و خدا را شکر با تلاش و دوندگی و آنالیز خوبی که از آلومینیوم داشتیم، یک امتیاز گرفتیم.

 

او ادامه داد: هر دو تیم شانس برنده شدن داشتند و به نظرم هر کسی بازی را دید، از دیدن آن لذت برد چون چهار گل و کلی اتفاق دیگر داشت. اگر کمی خوش شانس بودیم، برنده می‌شدیم ولی با این حال معتقدم گرفتن یک امتیاز مقابل آلومینیوم ارزشمند است؛ هرچند کمک زیادی به رتبه تیم ما نکرد.

 

عکاشه که دوران خوبی در آلومینیوم داشت و گل صعود این تیم به لیگ برتر را زد، در خصوص نمایش خوب خود برابر باشگاه سابقش و زدن توپ به تیرک دروازه اراکی‌ها عنوان کرد: انگیزه خیلی زیادی برای این مسابقه داشتم و هرطور بود می‌خواستم خودم را به این بازی برسانم. روزها و خاطرات خیلی شیرینی در تیم آلومینیوم به‌ویژه در کنار آقا رسول(خطیبی) که در جوانی به من بازی داد، داشتم. با تمام احترام، خیلی دوست داشتم در این بازی گلزنی کنم که توپ به تیرک خورد ولی اگر هم گل می‌شد، خوشحالی نمی‌کردم.

 

مهاجم سرعتی شهرخودرو در خصوص شرایط این تیم عنوان کرد: در بازی‌های گذشته شرایط بهتری نسبت به قبل داشتیم و به مرور زمان بهتر کار کردیم، اما رتبه فعلی تیم با بازی‌هایی که انجام می‌دهیم، هم‌خوانی ندارد. متاسفانه امتیازهای زیادی از دست رفته ولی باید تلاش کنیم در دور برگشت جبران کنیم و به لیگ برگردیم که به‌نظرم این اتفاق امکان‌پذیر است و با یک حمایت درست، به رتبه‌های بالاتر می‌رسیم.

 

او در خصوص مشکلاتی که شهرخودرو دارد، عنوان کرد: با همه سختی‌هایی که هست، احساس می‌کنم آقای حمیداوی دست تنهاست و با وجود اینکه تلاش می‌کند سهمیه خراسان رضوی حفظ شود، اما هیچکس در این استان از ایشان و تیم ما پشتیبانی ندارد. نه اجازه تمرین در مشهد داریم، نه اجازه بازی. این اتفاق برای تیم ما خوب نیست. از طرف دیگر آقای سیدعباسی و مربیان ما زحمت می‌کشند ولی هواداران مشهدی در تمرین یا بازی‌ها حضور ندارند که موجب دلگرمی و روحیه دادن به آنها و بچه‌ها شوند.

دیدگاه‌ها