کد خبر : 1806685 | 05 بهمن 1400 ساعت 19:59 | 94.5K بازدید | 43 دیدگاه

مهد توتال فوتبال؛

ادعای عجیب بیلد در مورد مقصد پپ گواردیولا!

ممکن است پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به‌زودی هدایت تیم ملی هلند را به عهده گیرد.

ادعای عجیب بیلد در مورد مقصد پپ گواردیولا!

به گزارش "ورزش سه"، نشریه معتبر بیلد مدعی شد فدراسیون فوتبال هلند علاقمند است پپ گواردیولا را به عنوان سرمربی ملی این کشور استخدام کند. سرمربی فعلی منچسترسیتی در سال های اخیر به موفقیت های بزرگی دست یافته و البته بارها عنوان کرده که ممکن است خود را برای یک چالش جدید آماده کند. پپ گواردیولا در سال های اخیر شانس مربیگری در رده ملی را رد نکرده و به همین علت مدیران فدراسیون فوتبال هلند در صدد همکاری با این سرمربی پرافتخار هستند.

 

1682844

 

قرارداد گواردیولا با منچسترسیتی در تابستان آینده به پایان می رسد و بعید نیست طرفین به صورت توافقی قطع همکاری کنند. منچسترسیتی در حال حاضر در مسیر کسب چهارمین عنوان قهرمانی لیگ برتر در 6 سال اخیر بوده و تنها جای کسب لیگ قهرمانان اروپا در فهرست افتخارات گواردیولا در منچسترسیتی خالی است. در صورت فتح این جام توسط سیتی، احتمالا سرمربی اسپانیایی رویای حضور در رده ملی را عملی خواهد کرد.

 

همچنین لوئیس فن خال، سرمربی فعلی تیم ملی هلند که پس از جام جهانی امسال بازنشسته خواهد شد و این تیم باید از همین حالا در فکر استخدام یک سرمربی جدید باشد. البته فدراسیون فوتبال هلند در گذشته نیز برای توافق با گواردیولا اقدام کرده بود، اما به نظر این بار قصد آنها جدی تر بوده و قصد دارند به زودی برای مذاکرات اولیه با این سرمربی اسپانیایی وارد عمل شوند.

 

پیش از این اخباری در مورد احتمال حضور پپ گواردیولا در آمریکایی جنوبی و روی نیمکت تیم هایی چون برزیل یا آرژانتین شنیده شده بود، اما سبک فوتبال مورد نظر او برگرفته از فلسفه فوتبال هلند بوده و این هارمونی ممکن است در نهایت پپ گواردیولا را راضی به حضور روی نیمکت لاله های نارنجی بکند.

 

1677516

دیدگاه‌ها