کد خبر : 1806688 | 05 بهمن 1400 ساعت 20:38 | 48.6K بازدید | 9 دیدگاه

پایان سیمئونه؟ ال چولو نوای جدایی سر داد!

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید اعتراف کرد برای همیشه در این تیم باقی نخواهد ماند.

پایان سیمئونه؟ ال چولو نوای جدایی سر داد!

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک دهه از اولین حضور دیگو سیمئونه روی نیمکت اتلتیکومادرید گذشته و این باشگاه زیر نظر ال چولو بهترین روزهای تاریخ باشگاه خود را سپری کرده است. اما نتایج روخی بلانکوس در فصل جاری چندان خوب نبوده و حالا خود دیگو سیمئونه در مصاحبه‌ای به‌نوعی شایعات احتمال جدایی از اتلتیکومادرید در ماه‌های پیش رو را تایید کرده است.

 

دیگو سیمئونه گفت: "هرچند شاید ساده به نظر برسد، اما اتلتیکومادرید زندگی من بوده است. 15 یا 16 سال در این باشگاه به‌عنوان بازیکن و سرمربی حضور داشتم. حضور در اتلتیکو باعث رشد من به‌عنوان یک بازیکن شد و رفت و برگشت و شادی و غم و اندوه را در این باشگاه تجربه کردم. من عاشق اتلتیکومادرید هستم و البته باید هر روز خودم را ثابت کنم.

 

1660856

 

جریان زندگی همین‌گونه است و از لحظه‌ای به لحظه دیگر تغییر می‌کند. مانند دیدار در مقابل والنسیا که نیمه اول مانند مرگ به نظر می‌رسید و نیمه دوم تبدیل به زندگی شد. این خود شما هستید که باید انتخاب کنید در چه شرایطی قرار می‌گیرید.

 

اگرچه تقریبا همه زندگی من در اتلتیکو رقم خورده، اما سرانجام روزی باید از این تیم جدا شوم. هر چیز روزی شروع شده و یک زمان به پایان می‌رسد. امیدوارم این جدایی تصمیمی عادلانه و خوب برای همه باشد و بهترین‌ها برای هر دو طرف رقم بخورد. اگرچه برخی چنین حسی ندارند، اما من غرور و خودخواهی خود را کنار گذاشته و از آنها به خاطر آینده باشگاه و اهداف تیم گذشتم."

دیدگاه‌ها