کد خبر : 1806709 | 05 بهمن 1400 ساعت 23:09 | 27.1K بازدید | 6 دیدگاه

صادق محرمی هم اینجاست؛ اسکو را روسفید کن(عکس)

مدافع راست تیم ملی به دنبال تثبیت دوباره جایگاهش تا بازی در جام جهانی قطر است.

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی ایران در حالی برگزار می‌شود که دراگان اسکوچیچ دو مدافع راست دراختیار دارد و به نظر می‌رسد از بین صادق محرمی و صالح حردانی، بازیکن لژیونر شانس بیشتری برای حضور مقابل عراق و امارات دارد و سرمربی کروات نیز بعید است نظرش را تغییر بدهد.

 

صادق محرمی پس از اینکه در هفته اول مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل سوریه غایب بود، در پنج دیدار متوالی جزو ۱۱ نفر اصلی حضور داشت و با وجود اینکه رقبای سرسختی برای رسیدن به ترکیب دارد، اما توانسته جایگاه ثابتی به‌دست بیاورد و حالا هم آماده حضور در دو دیدار پیش روی تیم ملی است.

 

 

1685723

 

 

محرمی بعد از اینکه در چهار بازی دینامو زاگرب غایب بود، در دو مسابقه دوستانه در ابتدای سال نو میلادی به میدان رفت و با شرایط جسمانی خوبی به اردوی تیم ملی اضافه شد تا ششمین بازی متوالی‌اش برای تیم ملی را انجام بدهد.

 

در شرایطی که اسکوچیچ رسما اعلام کرد از روی نام بازیکنانی مثل وریا غفوری و رامین رضاییان عبور کرده و وضعیت فنی آنها را در همه جوانب بررسی می‌کند، صادق محرمی مطمئنا شرایط سخت‌تری در رقابت با این نفرات و بازیکنانی دیگری مثل صالح حردانی و دانیال اسماعیلی‌فر دارد تا خود را اثبات کند، این جایگاهش را تا جام جهانی حفظ کند و در قطر هم فرصت بازی به‌دست بیاورد.

 

1685724

دیدگاه‌ها