کد خبر : 1806714 | 06 بهمن 1400 ساعت 00:23 | 44.7K بازدید | 8 دیدگاه

لبخند مهاجم مورد علاقه مدعیان لیگ(عکس)

گزینه تقویت خط حمله تیم‌های بالانشین لیگ برتر مشغول تمرین در کنار سایر ملی‌پوشان است.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم ملی ایران در شرایطی خودشان را آماده دو مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی می‌کنند که در بین آنها، بمب‌های نقل و انتقالات زمستانی هم دیده می‌شود و باشگاه‌های داخلی در حال مذاکره با این ملی پوشان هستند تا در صورت توافق، این ستاره‌ها را به خدمت بگیرند.

 

کاوه رضایی که در اردوهای اخیر تیم ملی ایران همواره حاضر بوده، اکنون نیز در تهران حضور دارد و سه‌شنبه شب در کنار دیگر شاگردان دراگان اسکوچیچ به تمرین پرداخت؛ بازیکنی که طی سه پنجره نقل و انتقالاتی گذشته تبدیل به گزینه نقل و انتقالاتی تیم‌های مدعی تبدیل شده و حالا هم مدنظر آنها قرار دارد.

 

 

1685730

 

 

مهاجم پیشین استقلال که امسال شرایط چندان خوبی در بلژیک ندارد و با وجود حضور در مسابقات ژوپیر لیگ نتوانسته خودی نشان بدهد، همچنان در اردوی تیم ملی دیده می‌شود و این شانس را دارد تا در دیدار مقابل عراق یا امارات به میدان برود و در جشن صعود به جام جهانی نقش داشته باشد.

 

رضایی از ابتدای فصل ۲۲-۲۰۲۱ یکبار در جام حذفی به میدان رفته و ۱۲ مرتبه هم در ژوپیر لیگ بازی کرده که طی این مدت هنوز موفق به گلزنی نشده و تنها یک پاس گل داده که نمی‌تواند اتفاق خوبی برای او باشد، اما این بازیکن که توانایی بالایی در خط حمله دارد، امیدوار است با حضور دوباره در اردوی ایران، شرایط بهتری پیدا کند و برای تیم ملی و باشگاه لوون موثر باشد.

دیدگاه‌ها