کد خبر : 1806779 | 06 بهمن 1400 ساعت 12:45 | 9K بازدید | 31 دیدگاه

 به یزدانی بازی برسد او فیکس می‌شود

فریبا: استقلال با همین دست فرمان قهرمان لیگ است

پیشکسوت باشگاه استقلال با قدردانی از شرایط فنی و مدیریتی استقلال، معتقد است که آبی‌پوشان با همین رویه قهرمانی را در پایان لیگ به دست می‌آورند.

فریبا: استقلال با همین دست فرمان قهرمان لیگ است

به گزارش "ورزش سه" بهتاش فریبا هافبک تهاجمی استقلال و تیم ملی فوتبال ایران در دهه 60، در گفتگویی با خبرنگار ما درباره لغو دیدار استقلال-هوادار گفت: اول بگویم که خوشحالم که بازی با هوادار انجام نشد، به دلیل این‌که نفس ورزش یعنی سلامتی و اگر قرار باشد بازی به هر ترتیبی برگزار شود و چند نفر درگیر کرونای لعنتی شوند، اصلا ارزشی ندارد؛ خوب شد که بازی برگزار نشد تا تعداد مبتلایان به کرونا در هر دو تیم بالا نرود، چون به هر حال بازیکنان دو تیم هستند، داوران، توپ جمع‌کن‌ها و خیلی‌ها دیگر در جریان برگزاری این دیدار مشغول به فعالیت هستند.

 

فریبا درباره عملکرد استقلال در نیم‌فصل اول توضیح داد: عملکرد که کاملا مشخص است، یک تیمی که نباخته، بیشترین گل زده و کمترین گل خورده را دارد و با 3 امتیاز اختلاف باید بگوییم چون بازی پرسپولیس بازی نیم‌فصل دوم بوده که انجام شده، صدر جدول است؛ دیگر همه چیز عالی است، از مدیریت تا کادرفنی و بازیکنان تیم و تیم خوب جلو می‌رود. مشکلاتی اگر کادرفنی برای نیم‌فصل دوم تشخیص بدهد، می‌توانند نفراتی را اضافه کنند و با همین دست‌فرمان انشالله به قهرمانی می‌رسند.

 

پیشکسوت فوتبال ایران درباره فهرست تیم ملی گفت: همین‌که تعداد بازیکنان استقلال در تیم ملی رو به افزایش است، اتفاق خیلی خوب است؛ متاسفم که اتفاق کرونا برای مهدی‌پور و حسین‌زاده رخ داده، سیاوش یزدانی هم از نظر من نیم‌فصل اول بهترین دفاع وسط ایران بوده، یعنی اگر ما قرار بر این باشد که بازی‌های بهتری در تیم ملی ببینیم، باید تمرکز، سرعت و پوشش در خط دفاعی بالا برود که خوشبختانه هر 3 خصوصیت را سیاوش یزدانی دارد. به نظر من می‌رسد که پنجشنبه اگر از سیاوش یزدانی در دفاع استفاده شود، او دیگر این پست را به کسی نخواهد داد!

 

1489112

 

وی افزود: تیم ملی هم که همه چیز آن خوب است، بازی‌های ما با عراق همیشه سخت بوده، چون آن‌ها هم مثل ما فیزیکی و تاکتیکی هستند اما مهارت‌های فردی بچه‌های ما 60-70 درصد بیشتر است و برای همین این اواخر راحت توانسته‌ایم ببریم؛ اگر شرایط عادی می‌بود، می‌توانستیم همین الان بگویم که با 2 گل می‌بریم اما الان سردارمان نیست، نوراللهی نیست، البته که شنیدم 5-6 بازیکن حریف هم کرونایی شده‌اند. قبل از هر چیز از خداوند می‌خواهم که بازیکنان دو تیم سالم به زمین بروند و سالم از زمین خارج شوند.

 

فریبا در تکمیل صحبت‌هایش درباره تیم ملی و دیدار با عراق گفت: در هر صورت نگرانی زیادی نداریم، تمرکز در خط دفاع ما می‌تواند ما را به راحتی برنده کند؛ امیدواریم که مهدی طارمی هم برسد، با این شرایطی که او پشت برف گیر کرده است. مهاجمانی خوبی داریم مثل کریم انصاری‎فرد و مهدی قایدی که  سرحال و خوب بازی می‌کند. به نظر نمی‌آید که مشکل خاصی به وجود بیاید.

 

بهتاش فریبا در بخش پایانی اشاره‌ای هم به حضور تماشاگران داشت و توضیح داد: من خیلی خوشحالم که هواداران قرار است به ورزشگاه بیایند، خوشحال‌تر از این هستم که خانم‌ها هم قرار است بیایند؛ امیدوارم که این فشاری که AFC روی فوتبال ما برای هواداران گذاشته، در بازی‌های باشگاهی هم ادامه داشته باشد و هواداران بتوانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیایند و خانم‌ها هم بتوانند به ورزشگاه بیایند و بازی‌ها را ببینند.

دیدگاه‌ها