کد خبر : 1806801 | 06 بهمن 1400 ساعت 14:34 | 24.3K بازدید | 3 دیدگاه

برف ترکیه، کاروان کره‌جنوبی را هم زمین‌گیر کرد

بارش شدید برف در ترکیه و لغو پروازهای استانبول باعث شد تا کاروان تیم ملی کره جنوبی دیرتر از زمان موعد به لبنان برسد.

برف ترکیه، کاروان کره‌جنوبی را هم زمین‌گیر کرد

به گزارش "ورزش سه"، برف و کولاک شدید در ترکیه و لغو پروازهای خارجی علاوه بر اینکه باعث سردرگمی لژیونرهای ایرانی و عراقی شد، کره جنوبی یکی از حریفان اصلی تیم ملی ایران را نیز در ترکیه زمین گیر کرد و این تیم با تأخیر زیاد بالاخره وارد لبنان شد.

 

تیم ملی فوتبال کره جنوبی که برای برپایی اردویی در ترکیه حضور داشت و حتی دو بازی دوستانه مقابل مولداوی و ایسلند برگزار کرد، برای پرواز به لبنان دچار مشکل شد و به همین دلیل این تیم با تأخیر فراوان به بیروت رسید.

 

1685835

 

اعضای تیم ملی کره جنوبی بامداد امروز موفق شدند سرانجام به لبنان برسند و اکنون باید منتظر مشخص شدن تست های کرونا باشند و عصر امروز راهی شهر صیدا در 45 کیلومتری بیروت شده و با برگزاری تنها یک جلسه تمرینی به مصاف میزبان خود بروند.

 

بارش شدید برف در ترکیه باعث تعطیلی فرودگاه استانبول شد و برنامه سفر کره ای ها را به تاخیر انداخت. کاروان کره قصد داشت حتی یک روز دیگر در ترکیه بماند تا با پرواز اختصاصی راهی بیروت شود اما سرانجام از طریق یکی دیگر از فرودگاه های استانبول ساعت 23:15 شب گذشته به لبنان پرواز کرد و بامداد امروز به بیروت رسید.

 

اکنون کره ای ها باید با خستگی زیاد ناشی از سفر طولانی و فاصله زمانی کم از رسیدن به لبنان تا زمان برگزاری مسابقه، به مصاف رقیب خود بروند. سون هیونگ مین و هوانگ هی چان بازیکنان تاتنهام و ولورهمپتون نیز در دیدار برابر لبنان غایب خواهند بود.

 

هم اکنون کره جنوبی با 14 امتیاز و 2 امتیاز کمتر نسبت به ایران، در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد. در صورت پیروزی شاگردان پائولو بنتو و عدم پیروزی امارات برابر سوریه، این تیم می تواند فردا صعود خود به جام جهانی را قطعی کند.

 

1685836

دیدگاه‌ها