کد خبر : 1806802 | 06 بهمن 1400 ساعت 14:38 | 29.3K بازدید | 38 دیدگاه

محرومیت مربی نفت و پیکان و بازیکن شهرخودرو؛

رد شکایت مس رفسنجان از استقلال

دو بازیکن از تیم‌های نفت مسجدسلیمان و شهرخودرو مشهد با محرومیت انضباطی مواجه شدند.

رد شکایت مس رفسنجان از استقلال

به گزارش "ورزش سه"، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را به شرح زیر صادر کرد:

 

* باتوجه به شکایت باشگاه مس رفسنجان از باشگاه استقلال درباره استفاده از بازیکن غیرمجاز به نام‌های سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در مسابقه هجدهم دی‌ماه، نظر به اینکه شاکی علی‌رغم ابلاغ اخطار رفع نقص نسبت به پرداخت هزینه دادرسی در مهلت قانونی اقدام نکرده است، صرف نظر از صحت و سقم موضوع قرار رد دعوی صادر شد.
 

* در دیدار دو تیم نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان که در تاریخ ۸ دی‌ماه برگزار شد، باشگاه نفت مسجدسلیمان به دلیل سورفتار تیمی به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین حمزه حدادی بابادی، مربی این تیم به دلیل بدرفتاری مقابل مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراج شد به یک جلسه محرومیت از مسابقه رسمی در لیگ برتر و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

* در دیدار دو تیم پیکان تهران و شهرخودرو مشهد که در تاریخ ۸ دی‌ماه برگزار شد، مجید محافظت‌کار، مربی تیم پیکان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراج شد به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال محکوم شد.
 

* صادق صادقی، بازیکن تیم شهرخودرو مشهد به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه و اعضای تیم حریف که منجر به اخراج شد به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

دیدگاه‌ها