کد خبر : 1806811 | 06 بهمن 1400 ساعت 15:58 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

موضع سفت و سخت بارسا؛

چلسی یا سکونشینی؛ تصمیم با دمبله است

برای عثمان دمبله پیشنهاد خوبی از چلسی رسیده ولی هدف خود بازیکن تمدید قرارداد بدون کاهش دستمزد است.

چلسی یا سکونشینی؛ تصمیم با دمبله است

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله در آستانه جدایی از بارسلونا قرار دارد و به نظر نمی‌رسد که این بازیکن دیگر شانسی برای ادامه حضور در نوکمپ داشته باشد.

متئو آلِمانی، مدیر ورزشی بارسلونا، روز پنج‌شنبه اعلام کرد که دمبله نتوانسته با این باشگاه به توافق برسد و چون تعهدی که لازم است را از خود نشان نداده پس باید هرچه زودتر در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا شود.

 

 

1685660

 

 

روز گذشته رسانه‌های اسپانیایی خبر از ورود ایجنت دمبله به بارسلونا دادند و اینکه او قرار است با مسئولان باشگاه جلسه داشته باشد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

طبق ادعای ال چیرینگیتو، موسی سیسوکو مدیر برنامه‌های دمبله از ابتدا نیز قصدی برای جلسه با خوان لاپورتا رئیس بارسا نداشت و او تنها برای ملاقات با دمبله به بارسلونا آمده است.

 

 

1684691

 

 

دمبله که از فهرست دو بازی اخیر بارسا برابر بیلبائو و آلاوس خط خورده و تا پایان نقل و انتقالات زمستانی هم جایی در فهرست تیمش نخواهد داشت، خواستار ملاقات رودررو با رئیس بارسلونا شده و این ملاقات را تنها را نجات از شرایط فعلی می داند. او قصد تمدید دارد ولی نه با کاهش دستمزد در حالی‌که موضع بارسا مشخص است، تمدید با کاهش دستمزد یا انتقال به باشگاهی دیگر. بارسا برای جذب آلوارو موراتا شدیدا به کاهش دستمزد دمبله یا جدایی او محتاج است.

دمبله می‌داند که در صورت تخطی از فرمان باشگاه ممکن است نیم فصل دوم را روی سکوها سپری کند و از سوی دیگر پیشنهاد خوبی هم از چلسی دریافت کرده است. تا پنج روز دیگر مشخص می‌شود که بالاخره داستان دمبله و بارسا به کجا خواهد رسید.

 

 

دیدگاه‌ها