کد خبر : 1806842 | 06 بهمن 1400 ساعت 16:48 | 10.6K بازدید | 1 دیدگاه

خندان و پرانرژی برای یک تولد دوباره؛

کاوه باید این طلسم 230 روزه را بشکند (عکس)

کاوه رضایی که در لیست اخیر دراگان اسکوچیچ حضور دارد، در دیدار برابر عراق شانس زیادی برای حضور در ترکیب تیم ملی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، بیست‌و‌یکم خرداد امسال و تقابل با کامبوج، آخرین دیداری است که کاوه رضایی موفق شد در یک بازی رسمی گلزنی کند. پس از دبل برابر کامبوج در مرحله قبلی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در بحرین، کاوه از شارلوا جدا شد و به اود هورلی پیوست اما از آن زمان تاکنون پایش به گلزنی باز نشده است.

مهاجم تیم ملی که در تیم جدیدش با بدشانسی‌های زیادی از جمله مصدومیت‌های بدموقع مواجه شد، نتوانست توانایی‌هایش را در ترکیب تیم بلژیکی به‌نمایش بگذارد و در این فصل و طی 11 دیداری که در 5 ماه گذشته برای این تیم انجام داده، تنها موفق به دادن یک پاس گل شده است.

گیر افتادن مهدی طارمی در برف و کولاک ترکیه و مثبت شدن تست کرونای سردار آزمون سبب شده تا شانس حضور کاوه رضایی در ترکیب تیم ملی افزایش یابد. بازیکنی که همواره نشان داده که فارغ از عملکرد فنی در تیم‌های باشگاهی‌اش، در تیم ملی مهره مثمر‌ثمری بوده و موفق به گلزنی نیز شده است.

 

 

 

 

دراگان اسکوچیچ که اعتماد ویژه‌ای به رضایی دارد، حالا می‌تواند از او و کریم انصاری‌فرد به‌عنوان 2 بازیکن باتجربه و مهم در خط حمله تیمش استفاده کند. 230 روز از آخرین گل کاوه در یک دیدار رسمی می‌گذرد. این بازیکن باتجربه امیدوار است که بتواند اعتماد سرمربی کروات تیم ملی را به‌دست آورده و فرصت حضور در زمین مسابقه را پیدا کند.

 

کاوه در دو روز اخیر یکی از بازیکنان پرانگیزه و شاداب تمرینات تیم ملی بوده و مترصد یک فرصت برای بازگشت دوباره به روند گلزنی است تا به طلسم ماه‌ها ناکامی در باز کردن دروازه رقبا پایان دهد.

دیدگاه‌ها