کد خبر : 1806853 | 06 بهمن 1400 ساعت 18:11 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

پتروویچ: برای بازی با ایران حس خوبی دارم

از ابراز نگرانی مربی عراق تا تقابل با مهدوی‌کیا

سرمربی عراق با ابراز نگرانی از احتمال افزایش بازیکنان کرونایی تیمش در تست‌های جدید، از خاطرات تقابل با مهدوی کیا سخن گفت.

از ابراز نگرانی مربی عراق تا تقابل با مهدوی‌کیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق فردا در دیدار حساسی از مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف هم می روند. زلیکو پتروویچ سرمربی تیم ملی عراق در نشست خبری پیش از این بازی تایید کرد که در ساعات گذشته با مشکلات بزرگی مواجه بوده است که مهم‌ترین آن، حذف 3 بازیکن کلیدی خود برای بازی فردا مقابل ایران بوده است.

 

پتروویچ در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی برابر ایران گفت: در ابتدا باید بابت اقامت خوبی که در تهران و لحظات خوبی که اینجا پشت سر گذاشتیم، تشکر می‌کنم. درباره مسابقه باید بگویم که این یک بازی مهم در آسیاست. ما از اینکه برابر یک تیم خیلی قدرتمند بازی می‌کنیم، احساس خوبی داریم. بازیکنان ایران در باشگاه بزرگی مانند پورتو، بایرلورکوزن و... بازی می‌کنند.

 

وی ادامه داد: ما باید خودمان را برای بازی آماده کنیم. چمن استادیوم شرایط بسیار خوبی دارد و آماده بازی است. بشار رسن می‌تواند اطلاعات بیشتر و بهتری به شما بدهد. او سال‌ها در پرسپولیس بازی کرده و مردم ایران او را به خوبی می‌شناسند. 

 

قبل از رویارویی با تیم ملی ایران شوک بزرگی را متحمل شدیم زیرا مجبور شدیم 3 بازیکن کلیدی خود یعنی یاسر قاسم، مناف یونس و امجد عطوان را از دست بدهیم. بخصوص عطوان چرا که او یک ستون مهم برای تیم عراق است. عطوان رهبر و برجسته‌ترین مهره تیم ما در خط هافبک است.

 

وی با ابراز نگرانی از مثبت شدن تست کرونای جدید در این تیم ادامه داد: البته ما منتظر نتایج آزمایشات پزشکی جدیدی هستیم که صبح امروز از اعضای تیم به‌عمل آمد. امیدواریم که بازیکن غایب دیگری برای بازی فردا نداشته باشیم.

 

پتروویچ همچنین درباره تقابل با ایران در جام جهانی 1998 و حضور در ترکیب تیم ملی یوگسلاوی اضافه کرد: من خوشحالم که شما این بازی را به یاد داشتید. خاطرات خوبی از آن دیدار دارم. ما در گروه سختی بودیم که آلمان و آمریکا هم حضور داشتند. در آن زمان، تیم ملی ایران تیم قدرتمندی بود. درست است که بازی را با یک گل پیروز شدیم ولی به یاد دارم که ایران آن موقع تیم خیلی خوبی بود. من در آن بازی برابر مهدی مهدوی کیا بازی کردم.

 

سرمربی تیم ملی عراق با بیان اینکه ایران بازیکنان بومی زیادی در اختیار دارد و از آنجایی که این بازی به میزبانی تهران برگزار می‌شود، در حال حاضر پیوستن آنها به اردوی تیم در آسان است، در حالی‌که بازیکنان عراقی برای پیوستن به این تیم مشکل دارند، خاطرنشان کرد: بازیکنان لژیونر که در اروپا بازی می‌کنند، به دلیل شرایط بد جوی در ترکیه، با پروازهای جایگزین به اینجا رسیده‌اند.

 

زلیکو پتروویچ در پایان توضیح داد که با دید مثبت نسبت به این شرایط برخورد می‌کند تا تیم ملی عراق در دیدار فردا نتیجه خوبی کسب کند. سرمربی عراق هم‌چنین ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند رتبه سوم جدول رده بندی را از آن خودش کند چرا که صعود ایران و کره جنوبی به‌عنوان تیم‌های اول و دوم قطعی است.

دیدگاه‌ها