کد خبر : 1806870 | 06 بهمن 1400 ساعت 18:43 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری گنبد به پلی آف امیدوار‌تر شد

لیگ والیبال؛ خداحافظی ارومیه با رتبه دومی

مس رفسنجان با پیروزی مقابل تیم مدعی شهرداری ارومیه در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر والیبال شگفتی خلق کرد.

لیگ والیبال؛ خداحافظی ارومیه با رتبه دومی

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال تیم میان جدولی مس رفسنجان با مقابل تیم مدعی شهرداری ارومیه قرار گرفت. دو تیم درشرایطی مقابل هم قرار گرفتند که شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهرداری ارومیه به دنبال مستحکم کردن رتبه دومی خود در جدول بودند، اما مس چنین اجازه‌ای به حریف مقتدرش نداد و با کسب امتیازات 25 بر 21، 25 بر 23 و 26 بر 24، کار را یکسره کرد و نماینده ارومیه را با دست خالی بدرقه کرد.


مس که در هفته هشتم دور رفت مقابل شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر یک شکست خورده بود، امروز با کسب یازدهمین پیروزی، 30 امتیازی شد. این تیم برای فاصله گرفتن از رتبه هشتم و کسب مجوز حضور در مرحله پلی‌آف، در کورس رقابت با تیم‌هایی چون راه‌یاب ملل مریوان و فولاد سیرجان است.


شهرداری ارومیه نیز با پذیرش هشتمین شکست خود رتبه دوم را از دست داد و به 13 برد و 37 امتیاز خود اکتفا کرد تا جایگاه قطعی این تیم در پایان دیدارهای این هفته مشخص شود.

 

** تکرار پیروزی گنبدی‌ها مقابل شهرداری ورامین

 

سالن المپیک شهر گنبد این هفته میزبان رقابت دو تیم شهرداری گنبد و شهرداری ورامین بود. تقابلی در شرایط یکسان برای دو تیم قعر جدولی و شهرداری گنبد به عنوان تیم یازدهم جدول (تا پایان هفته بیستم) در این مسابقه موفق شد با نتیجه سه بر صفر میهمانش را شکست دهد و پیروزی دور رفت (با نتیجه سه بر یک ) را تکرار کند.
در این دیدار شاگردان عظیم جزیده در تیم شهرداری گنبد به ترتیب موفق به کسب امتیازات 25 بر 19 در ست اول و ثبت امتیازات مشابه 25 بر 17 در ست‌های دوم و سوم شدند.

دیدگاه‌ها