کد خبر : 1806871 | 06 بهمن 1400 ساعت 18:47 | 18.5K بازدید | 4 دیدگاه

وزیر بعد از پنج ماه تازه یادش افتاد پرسپولیس مدیر ندارد

درخشان: امیدوارم یحیی زودتر به کارش برگردد

بازیکن و مربی اسبق پرسپولیس در واکنش به اتفاقات اخیر این باشگاه مدعی شد که مشکلات برای تغییرات بدون نتیجه مدیران است.

درخشان: امیدوارم یحیی زودتر به کارش برگردد

به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان  در خصوص اعتصاب بازیکنان و عدم برگزاری تمرینات این تیم گفت: این اتفاق برای اولین بار نیست که رخ می‌دهد و آخرین بار نیز نخواهد بود. پرسپولیس همیشه با این مشکلات روبه‌رو بوده است و این در شان باشگاهی که 5 دوره متوالی قهرمان لیگ برتر شده و به فینال آسیا صعود کرده، نیست. خجالت آور است که با این رزومه دغدغه بازیکنان پرسپولیس باید دریافت مطالبات  باشد و بعد از 20 سال از برگزاری مسابقات لیگ هنوز درگیر این مشکلات هستیم و می‌گویم حرفه ای هستیم. 

 

وی ادامه داد: همه جای ما می‌لنگد بعد که از آسیا حذف می‌شویم می‌گویم چرا؟ بس است، خجالت بکشید. هیچ جای این فوتبال حرفه ای نیست. این فوتبال آماتورِ آماتور است و چیزی برای گفتن ندارد. ما فقط برای دلخوشی الکی مسابقات را برگزار می‌‌کنیم. 

 

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به تغییرات این باشگاه گفت: مدیران فوتبال از تهیه امکانات عاجز هستند و برای فراهم کردن شرایط باید زد و بند کنند و به افراد دیگری  روی بزنند تا بلکه بتوانند کاری بکنند. کادرفنی و بازیکنان از صدری حمایت کردند. او تازه با اسپانسر جدید قرارداد بسته بود، بعد وزیر یادش افتاد که پرسپولیس بعد از 5 ماه مدیرعامل ندارد و تیم مدیریتی جدید را انتخاب کرد. اسپانسرها در باشگاه صف نکشیدند که یکی بیاید و رفت بعدی بیاید جانشین آن بشود و پول بدهد تا ما خرج کنیم. باید ریشه کار را درست کرد. صدری اسپانسر را آورد حالا با حضور درویش آنها رفتند؟ چرا مدیران در پرسپولیس ثبات ندارند تا بشود حداقل آنها را قضاوت کرد، تا یک نفر روی ریل می‌افتد باید جای خود را به دیگری بدهد.

 

درخشان با خطاب قرار دادن وزارت ورزش گفت: وزیر و مجمع باید پاسخگو تصمیمات خود که به پرسپولیس لطمه زد، باشند. دوریش می‌خواهد چه کار کند؟ امروز رفت با اسپانسر قرارداد بست پول وارد باشگاه شد بعد او را بر می‌دارند و دیگری را می‌آورند. دوباره مشکلات تشدید می‌شود دقیقا مثل الان. او هم مجبور است فقط وعده بدهد و همین موضوع باعث دلخوری بازیکنان می‌شود. با عوض کردن مدیران دردی از پرسپولیس دوا نمی‌شود، بد می رود بدتر می‌آید. حرف ما این است آقای وزیر تکلیف پرسپولیس را روشن کنید. امسال تیم از آسیا حذف شد از حالا باید به فکر سال بعد بود که فصل آینده این اتفاق رخ ندهد. پنجره باشگاه بسته است، رادوشوویچ رفته، اوساگونا شکایت کرده، بازیکنان پول نگرفتند، با این شرایط پرسپولیس در نیم فصل هم نمی‌تواند بازیکن بگیرد، چه مشکلی با این تیم دارید که به آن توجه نمی‌کنید؟ تا کجا باید از بازیکنان انتظار معجزه داشته باشیم. تا کجا بازیکن غیرت به خرج دهد؟ با این شرایط از همین الان می گوییم سال بعد نیز از آسیا حذف می‌شویم.

 

درخشان که سابقه حضور روی نیمکت پرسپولیس را دارد درباره استعفای یحیی گل محمدی گفت: یک مربی وظیفه‌اش چیست؟ والله که فقط در پرسپولیس و استقلال است که یک مربی باید هم به دنبال شرایط تمرینی و تاکتیکی تیمش باشد و هم دنبال مسائل مالی و امکانات آن. از یحیی مگر جز جام و موفقیت چیز دیگری باید خواست؟ او اما در تمام این مدت  در کنار مسائل فنی به دنبال حل مشکلات غیرفنی تیمش هم بود. من امیدوارم هر چه زودتر مشکلات حل شود و آقای گل محمدی هم به نیمکت بازگردد و این شرایط نگران کننده برای هواداران پایان یابد.

 

وی در خصوص بازی فردا تیم ملی ایران برابر عراق در مقدماتی جام جهانی و نبود چند مهره تاثیر گذار تیم ملی در این بازی گفت: هر چند بازی سختی پیش رو داریم اما با همین بازیکنانی که اکنون در اختیار داریم پتانسیل شکست عراق را داریم. امیدوارم بازیکنان جانشین تلاش کنند تا نبود برخی از ستاره های تیم ملی احساس نشود.  در هر صورت آرزو می‌کنم در بازی فردا به پیروزی برسیم تا با آسودگی خاطر به رقابت های جام جهانی صعود کنیم.

دیدگاه‌ها