کد خبر : 1806874 | 06 بهمن 1400 ساعت 19:00 | 22.1K بازدید | 3 دیدگاه

پالس‌های مثبت اسکوچیچ پیرامون کنعانی‌‌زادگان

سرمربی کروات تیم ملی احتمال ایجاد تغییر غیرمنتظره در خط دفاعی را در مصاف با عراق رد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهم‌ترین موضوعی که پیش از اعلام فهرست اسامی تیم ملی پیش از مصاف با عراق ذهن کارشناسان و علاقمندان به فوتبال را به خود مشغول کرده بود، حضور محمد حسین کنعانی‌زادگان بود و سرانجام نام این مدافع جنوبی در فهرست 27 بازیکنی که به تیم ملی فراخوانده شده بودند، رویت شد.


در کنفرانس خبری پیش از مصاف با عراق هم بار دیگر از محمدحسین کنعانی‌زادگان که طی بازی‌های اخیر در مسیر جام جهانی باتجربه‌ترین مدافع تیم ملی به‌شمار می‌آید و بیشترین بازی را برای تیم ملی در این بخش از زمین در مقایسه با سایر بازیکنان انجام داده، سخن به میان آمد که سرمربی کروات تیم ملی پاسخ‌های جالب توجهی به پرسش‌ها و حواشی پیرامون این بازیکن ارائه کرد.


اسکوچیچ در بخش ابتدایی حرف‌هایش درباره این مدافع میانی و دیدگاه‌هایی که در مخالفت از دعوت او وجود دارد، تاکید کرد که نمی‌تواند قصاص قبل از جنایت کند و هنوز هیچ چیزی در مورد او اثبات نشده است. او در ادامه اشاره کرد که باید از سوی یک کشور تصمیم بگیرد و از حواشی‌ای که رخ داده به‌عنوان درس خوبی برای سایر بازیکنان و همین‌طور خود کنعانی‌زادگان یاد کرد.

 

1685934


اما نکته اصلی دراگان اسکوچیچ در بخش پایانی صحبت‌هایش در مورد کنعانی‌زادگان مطرح شد؛ به نظر نمی‌رسد این مربی کروات با توجه به اهمیت دیدار برابر عراق و نتیجه این مسابقه، با توجه به نداشتن چند بازیکن کلیدی، تغییری در آرایش تیمش به‌ویژه در خط دفاعی ایجاد کند.


با این وصف انتظار می‌رود بار دیگر در مصاف با عراق شاهد حضور زوج کنعانی‌زادگان به‌عنوان باتجربه ترین بازیکن تیم ملی در این بخش در کنار شجاع خلیل‌زاده باشیم که پس از پشت سر گذاشتن یک تورنمنت آسیایی موفق در ترکیب پرسپولیس، در مسیر صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2022 قطر نیز هماهنگی بسیار خوبی در کنار هم ارائه کرده‌اند.

دیدگاه‌ها