کد خبر : 1806913 | 06 بهمن 1400 ساعت 22:30 | 36.2K بازدید | 3 دیدگاه

قایدی نمی‌خواهد دقیقه نودی باشد!(عکس)

ستاره ریزنقش تیم ملی به دنبال اثبات خود به سرمربی کروات و فرصت بیشتر برای بازی مقابل عراق و امارات است.

قایدی نمی‌خواهد دقیقه نودی باشد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی پای ثابت اردوهای گذشته تیم ملی بوده ولی هنوز فرصت چندانی در زمان بازی‌ها برای نشان دادن توانایی‌های خود نداشته و در سه مسابقه از ۶ دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی در لحظات پایانی به میدان رفته و نتوانسته کار خاصی در مدت حضورش در زمین انجام بدهد.

 

قایدی در ۶ بازی گذشته تیم ملی ایران، در دقیقه ۳+۹۰ دیدار رفت مقابل عراق و هم‌چنین دقایق ۹۰ دو مسابقه برابر کره جنوبی و سوریه به میدان رفت که بدون‌شک این اتفاق باب میل او نبوده و این بازیکن پس از نمایش خوبی که در شباب الاهلی امارات داشته، امیدوار است شانس بیشتری برای بازی ملی پیدا کند.

 

این ستاره تکنیکی که پس از حضور اسکوچیچ در تیم ملی ایران در یک مسابقه دوستانه مقابل بوسنی‌و‌هرزگوین و یک دیدار رسمی برابر کامبوج توانسته بود به‌عنوان یار جانشین گلزنی کند، این روزها با انگیزه و روحیه بالایی در کنار سایر ملی‌پوشان کارش را انجام داده و به دنبال آن است تا سرمربی کروات نگاه ویژه‌تری به او داشته باشد.

 

قایدی که شکل و شمایل جدیدی هم پس از حضور در امارات پیدا کرده، در فصل جاری لیگ این کشور سه گل در ۱۱ مسابقه به ثمر رسانده، تبدیل به مهره ثابت شباب الاهلی در دیدارهای اخیرشان شده و سعی دارد این روند را در رقابت‌های ملی هم داشته باشد؛ هرچند رقبای او مثل علی قلی‌زاده، علیرضا جهانبخش و ... شانس بیشتری برای بازی دارند.

 

 

 

دیدگاه‌ها