کد خبر : 1806923 | 06 بهمن 1400 ساعت 23:21 | 72.8K بازدید | 3 دیدگاه

یک گزینه غیرمنتظره در لیست خرید بارسلونا

در چند ساعت اخیر نام آداما ترائوره، وینگر ولورهمپتون به‌عنوان خرید احتمالی زمستانی باشگاه بارسلونا مطرح شده است.

یک گزینه غیرمنتظره در لیست خرید بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد پروسه انتقال آلوارو موراتا به بارسلونا منتفی شده و این باشگاه هم‌چنان به دنبال تقویت خط حمله خود در فصل زمستان است. در هفته‌های اخیر نام بازیکنان فراوانی برای انتقال به بارسلونا مطرح شده، اما تنها فران تورس از سیتی راهی نوکمپ شده و ژاوی خواهان جذب حداقل یک مهاجم دیگر در همین فصل زمستان است.

 

آداما ترائوره، وینگر 26 ساله که در آکادمی لاماسیا رشد کرده، دوباره به باشگاه بارسلونا پیشنهاد شده است. این بازیکن تنومند در آگوست سال 2015 بارسلونا را به مقصد انگلیس ترک کرده و راهی استون ویلا شد، اما حالا احتمال بازگشت او وجود دارد. قرارداد آداما ترائوره با ولورهمپتون در سال 2023 به پایان می‌رسد و مدیر برنامه این بازیکن  ژرژ مندس است که رابطه بسیار خوبی با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا دارد.

 

1686000

 

آداما ترائوره در مصاحبه‌ای با RAC1 در ژوئن 2021 در مورد احتمال بازگشت به تیم سابق خود گفته بود: "بارسلونا خانه من بوده و این یک‌ واقعیت است. من در این باشگاه بزرگ شده‌ام و 10 سال در لاماسیا بودم. بسیاری از مردم از من می‌پرسند که بازگشت به خانه چگونه خواهد بود، اما من باید بدانم که چه نقشی در این باشگاه خواهم داشت."

 

به هر حال ممکن است در 24 ساعت آینده شایعات بازگشت این بازین تنومند به بارسلونا قوت گرفته و این انتقال طی روزهای آتی نهایی بشود.

دیدگاه‌ها