کد خبر : 1806931 | 06 بهمن 1400 ساعت 23:53 | 43.6K بازدید | 4 دیدگاه

چرا انتقال ستاره یوونتوس به بارسلونا منتفی شد؟

بعید است در فصل زمستان شاهد انتقال آلوارو موراتا، ستاره اسپانیایی یوونتوس به بارسلونا باشیم.

چرا انتقال ستاره یوونتوس به بارسلونا منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، نشریه موندودیپورتیوو در گزارشی مدعی شد علی‌رغم انتقال احتمالی دوسان ولاهوویچ، ستاره صربستانی فیورنتینا در روزهای آتی به یوونتوس، شرایط حضور آلوارو موراتا در ترکیب بارسلونا وجود ندارد. بدین‌ترتیب پیر آمریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی و باتجربه آرسنال تبدیل به گزینه اول بارسلونا در ماه ژانویه شده و احتمال دارد به‌زودی شاهد انتقال رسمی او به نوکمپ باشیم. نام اوبامیانگ در لیست فروش توپچی‌ها قرار گرقته و بارسلونا مشکل خاصی برای نهایی کردن پروسه جذب این بازیکن نخواهد داشت.

 

1685638

 

اخبار حاکی از آن بود که بیانکونری 67 میلیون به علاوه هشت میلیون یورو پاداش به فیورنتینا برای دوسان ولاوویچ پرداخت می‌کند و این انتقال شرایط موراتا برای ترک تورین را فراهم می‌کند. 18 ماه از انتقال قرضی دو ساله این ستاره اسپانیایی از اتلتیکو مادرید به ارزش 20 میلیون یورو گذشته و یوونتوس می‌تواند در ماه ژوئن با 35 میلیون یورو دیگر قرارداد موراتا را دائمی کند.

 

اما مکس آلگری، سرمربی یوونتوس حتی با خرید دوسان ولاهوویچ نیز قصد ندارد اجازه دهد موراتا این باشگاه را در ماه ژانویه ترک کند. هم‌چنین به نظر نمی‌رسد یووه قصدی برای دائمی کردن این انتقال داشته باشد و جدایی موراتا در فصل تابستان قطعی است.

 

هم‌چنین اتلتیکو مادرید نمی‌خواهد رقیب خود در لالیگا را تقویت کند و به همین‌علت میل چندانی به توافق با بارسلونا بر سر فروش آلوارو موراتا نشان نداده است. بدین‌ترتیب بعید است در نیم فصل دوم شاهد حضور این مهاجم اسپانیایی در ترکیب بلوگرانا باشیم و احتمالا آلوارو موراتا فصل جاری را در یوونتوس تمام خواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها