کد خبر : 1806932 | 07 بهمن 1400 ساعت 00:02 | 22.7K بازدید | 6 دیدگاه

دیدار ملی‌پوشان با رئیسی پس از صعود به جام جهانی

سرمربی و کاپیتان تیم ملی از حمایت‌های نهاد ریاست جمهوری تقدیر کردند.

دیدار ملی‌پوشان با رئیسی پس از صعود به جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز تیم ملی فوتبال با حضور نماینده ویژه آیت‌الله رئیسی همراه بود که وی، پیام رئیس جمهوری و وعده دیدار با اعضای تیم ملی پس از صعود به جام جهانی را به اعضای تیم ملی فوتبال ابلاغ کرد.

 

پس از ابلاغ پیام رئیس جمهوری در تمرین تیم ملی، دراگان اسکوچیچ در حضور نماینده ویژه رئیسی از وی تشکر کرد و و توجه ویژه ریاست جمهوری اسلامی ایران به تیم ملی فوتبال را موجب افتخار دانست و ابراز امیدواری کرد که با نتایج تیم ملی و قطعی شدن صعود به جام جهانی، پاسخ مناسبی به این حمایت داده شود.

 

اسکوچیچ همچنین به نماینده ویژه رئیس جمهور عنوان کرد: ای‌کاش می‌توانستیم در تمرین امروز، رئیس جمهوری را نیز در کنار خود داشته باشیم، اما از نگاه ویژه‌ای که به تیم ملی دارند، سپاسگزارم.

 

کریم انصاری‌فرد، کاپیتان تیم ملی نیز در این دیدار ضمن ابراز خشنودی از حضور نماینده ویژه رئیس جمهوری در اردوی تیم ملی به نمایندگی از سایر ملی‌پوشان گفت: امیدوارم تیم ملی فوتبال با صعود به جام جهانی پاسخ لطف و محبت رئیس جمهوری اسلامی ایران و مردمی که از تیم ملی حمایت کرده‌اند را بدهند.

 

او ادامه داد: امیدواریم فردا با دعای خیر رئیس جهمور، هدایت دراگان اسکوچیچ و به همت بازیکنان، کادرفنی و همه ارکان فدراسیون فوتبال با کسب یک پیروزی دیگر صعودمان به جام جهانی را قطعی کنیم. امیدواریم بتوانیم پس از صعود مقتدرانه به جام جهانی دیداری صمیمی با رئیس جمهور داشته باشیم.

دیدگاه‌ها