کد خبر : 1806941 | 07 بهمن 1400 ساعت 09:45 | 17.7K بازدید | 4 دیدگاه

انصراف آرسنال از خرید هافبک برزیلی یوونتوس

به نظر می‌رسد که مذاکرات بین آرسنال و یوونتوس برای انتقال قرضی آرتور ملو به این تیم بدون نتیجه خاصی رها شده است.

انصراف آرسنال از خرید هافبک برزیلی یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه یوونتوس در تلاش است تا بعضی از بازیکنانش را به‌صورت قرضی یا دائمی به تیم‌های دیگر منتقل کند و نام آرتور ملو نیز در این فهرست دیده می‌شود.

پیش از این عنوان شده بود که باشگاه آرسنال در تلاش است تا آرتور را به‌صورت قرضی و تا پایان فصل جاری به خدمت بگیرد.

اما حالا بسیاری از منابع ایتالیایی مدعی شده‌اند که این مذاکرات بدون هیچ پیشرفت خاصی در 48 ساعت گذشته رها شده و ادامه پیدا نکرده است.

یووه تنها در صورتی اجازه جدایی آرتو به‌صورت قرضی را خواهد داد که مدت زمان این انتقال 18 ماهه و با بند خرید باشد. آنها معتقد هستند که اگر قرار است این بازیکن تنها برای 6ماه به‌صورت قرضی از این تیم جدا شود باید بند خرید اجباری 40 میلیون یورویی در قراردادش درج شود.

 

1684229

 

حالا اتلتیک خبر داده که ادو، مدیرفنی آرسنال، حاضر به پذیرش این شرایط برای قرارداد 18 ماهه شده اما زمانی که این مسئله را با مدیران مالی این باشگاه لیگ برتری مطرح کرده، آنها درخواست او را رد کرده‌اند.

گفته می‌شود که این مذاکرات در حال حاضر عملا نیمه کاره رها شده و دو طرف در طول ساعات گذشته هیچ تماسی با یکدیگر نداشته‌اند تا احتمال ادامه حضور این بازیکن سابق بارسا در تورین بیشتر شود.

یوونتوس در عوض امیدوار است که خیلی زود رودریگو بنتانکور را با انتقالی دائمی به استون ویلا بفرستد، هرچند مذاکرات درباره مبلغ مدنظر این تیم نیز هم‌چنان ادامه دارد.

دیدگاه‌ها