کد خبر : 1806946 | 07 بهمن 1400 ساعت 10:03 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

شرط اعزام کمانداران ریکرو به مسابقات برون مرزی

رییس فدراسیون تیروکمان گفت: کمانداران ریکرو تا زمانی که حدنصاب رکورد ورودی را کسب نکنند، شرایط اعزام به مسابقات برون مرزی را نخواهند داشت.

شرط اعزام کمانداران ریکرو به مسابقات برون مرزی

به گزارش "ورزش سه" غلامرضا شعبانی بهار در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ریکرو برای اعزام به مسابقات کاپ آسیا تایلند، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص کرونا در تایلند برای اعزام ورزشکاران به این کشور و افزایش هزینه ها جهت حضور کمانداران در کاپ آسیا، هنوز مشخص نیست که تیمی را به این مسابقات اعزام کنیم. البته قبل از اعزام به بازیهای آسیایی چین تورنمنت های دیگری نیز وجود دارد که با توجه به شرایط منابع مالی تصمیم خواهیم گرفت که در چه تورنمنتی شرکت کنیم. 

 

وی افزود: اعزام تیم ریکرو به مسابقات برون مرزی بستگی به کسب حدنصاب رکوردهای ورودی تعیین شده از سوی کمیته فنی دارد و این که کمانداران شرایط لازم برای اعزام را داشته باشند یا خیر. البته ورزشکاران کامپوند با توجه به رکوردهای خوبی که در جریان مسابقات و انتخابی تیم ملی کسب کرده اند، مشکلی برای اعزام به تورنمنت های آسیایی و بین المللی ندارند و شرایط آنها از نظر رکوردی راضی کننده است.

 

شعبانی بهار همچنین درباره وضعیت بودجه فدراسیون، گفت: در ۶ ماه اول سال اعتبارات خوبی از سوی وزارت ورزش و جوانان دریافت کردیم و کمیته ملی المپیک نیز در حد توان کمک کرده است، البته هنوز هم برای اعزام تیم ها به مسابقات برون مرزی با مشکل اعتبارات مواجه هستیم که امیدوارم برای آماده سازی کمانداران جهت شرکت در بازیهای آسیایی چین، از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک مورد حمایت قرار بگیریم.

 

شعبانی بهار در پایان همچنین در خصوص اعزام تیم پاراتیروکمان به جام جهانی امارات، گفت: ۹ کماندار به این مسابقات اعزام می شود که ۶ نفر تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک و ۳ نفر نیز از طریق حامیان مالی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

 

دیدگاه‌ها