کد خبر : 1806960 | 07 بهمن 1400 ساعت 11:18 | 19.5K بازدید | 7 دیدگاه

مدیران زنیت کرونای سردار را تأیید کردند

خورشیدی: تست کرونای طارمی منفی شد

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که مهدی طارمی بامداد امروز به اردوی تیم ملی اضافه شده و تست کرونای این بازیکن نیز منفی شده است.

خورشیدی: تست کرونای طارمی منفی شد

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با آخرین شرایط ملی‌پوشان توضیحاتی را ارائه داد. خورشیدی در ابتدا و درخصوص چگونگی ابتلای مهدی قایدی به ویروس کرونا گفت: روز گذشته و پس از انجام تست‌های کرونا، متوجه مثبت بودن تست قایدی شدیم. ویروس جدید امیکرون شرایط عجیبی را ایجاد کرده است. حتی بچه‌ها صبحانه، ناهار و شام را داخل اتاق سرو می‌کنند و نمی‌شود جلوی این مسئله را گرفت.

 

او درباره آخرین وضعیت مهدی طارمی و استفاده از او در بازی با عراق نیز گفت: طارمی هم بالاخره رسید و استفاده از او بنا بر صلاح‌دید مربیان است. مهدی ساعت 4 و نیم صبح وارد اردو شد و بلافاصله از او تست PCR گرفتیم و خوشبختانه جواب آن نیز منفی شد. اکنون نیز مشغول استراحت است و باید ببینیم کادرفنی برای بازی عصر چه تصمیمی می‌گیرد.

 

سرپرست تیم ملی درخصوص آخرین وضعیت سایر ملی‌پوشان و هم‌چنین حضور وحید هاشمیان در اردوی تیم ملی پاسخ داد: همه بازیکنان آماده هستند و انگیزه دارند تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم. آقای هاشمیان در کنار تیم هستند و اکنون نیز در جلسه کادرفنی حضور دارند.

 

وی درباره اینکه آیا تمهیدات خاصی برای جشن صعود به جام جهانی اندیشیده‌اند یا خیر اضافه کرد: تمرکز ما روی کارهای تیم ملی است و کارهای برگزاری جشن بر عهده وزارت ورزش است. یک‌سری مسائل پس از بازی انجام  خواهد شد. خوشحالیم که قرار است بازی با حضور تماشاگران برگزار شود که این می‌تواند حال و هوای بازی را تغییر داده و جو خوبی را برای بچه‌های تیم ملی ایجاد کند. امیدواریم که بتوانیم 3 امتیاز بازی را به‌دست بیاوریم و به جام جهانی صعود کنیم تا دل مردم ایران را شاد کنیم. فکر می‌کنم هر کسی در هر جای ایران که باشد، از این صعود خوشحال می‌شود و امیدواریم بتوانیم شادی و لبخند را روی لب‌های مردم ایران ایجاد کنیم.

 

خورشیدی هم‌چنین در مورد شکایت‌های تیم ملی عراق از ایران بابت مثبت شدن تست‌های کرونا گفت: ما این‌ها را از اخبار می‌شنویم و تمرکزمان روی تیم خودمان است و پیگیر این مسائل نیستیم. عراقی‌ها نیز دچار این مشکل هستند. ما هر روز که از خواب بیدار می‌شویم، تست کرونا می‌دهیم و این استرس را داریم که بازیکن جدیدی دچار این مسئله نشده باشد. تمام پروتکل‌هایی که فکرش را بکنید انجام می‌دهیم.

 

وی ادامه داد: ما حتی از درِ هتل که مهمانان رفت و آمد می‌کنند، عبور و مرور نداریم و از یک مکان جدا تردد می‌کنیم. همه چیز قرنطینه کامل است. حتی از  پرسنل هتل که به ما سرویس می‌دهند نیز تست می‌گیریم که تست آنها نیز منفی شده است. از مدیریت هتل المپیک نیز تشکر می‌کنیم که با ما همکاری می‌کنند. به هر حال بحث ملی است و ان شالله بتوانیم از این مشکلات رد بشویم و بچه‌ها را در سلامتی در اختیار داشته باشیم.

 

او درباره اینکه آیا بازیکنان کرونایی شانس حضور در دیدار برابر امارات را خواهند داشت یا نه اضافه کرد: آن چیزی که پزشکان می‌گویند، فرد مبتلا به ا‌میکرون می‌تواند پس از 4 یا 5 روز تستش منفی شود. امیدواریم که این اتفاق رخ بدهد. من شب گذشته با احمد نوراللهی صحبت کردم و اعلام کرد هیچ علائمی ندارد. حتی از او تست دوم نیز گرفتیم ولی مثبت بود. امید داریم که احمد نوراللهی و سایر بازیکنانی که نتوانستند در بازی با عراق باشند، به امید خدا به دیدار با امارات برسند.

 

خورشیدی در پایان در خصوص آخرین وضعیت سردار آزمون نیز گفت: در رابطه با سردار دو بحث مطرح است. اول اینکه او به کرونا مبتلا شده و دوم اینکه مسئولان زنیت می‌گویند از روزی که آزمون مصدوم شده، حتی یک جلسه هم تمرین نداشته و فقط مشغول فیزیوتراپی بوده است و نگران سلامتی او هستند. ما چندین بار با مدیرعامل باشگاه زنیت تلفنی صحبت کردیم و ایمیل زدیم و می‌گویند او این 2 مشکل را دارد. چیزی که در این میان ستودنی است، پیگیری‌های سردار است. او روزی 7، 8 بار با ما در تماس است و علاقه دارد در کنار بازیکنان باشد. ما بحث معنوی حضور سردار را به مدیرعامل باشگاه زنیت گفتیم که بودن او روی نیمکت می‌تواند برای سایر بازیکنان روحیه بخش باشد اما پس از اینکه تست مثبت او را شب گذشته برای ما ارسال کردند، دیگر کاری از دست ما بر نمی‌آید.

دیدگاه‌ها