کد خبر : 1806972 | 07 بهمن 1400 ساعت 12:15 | 87.6K بازدید | 56 دیدگاه

واردات سرمربی از ایتالیا؛

گزینه اول هدایت منچستریونایتد مشخص شد

نام روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا به‌عنوان یکی از گزینه‌های هدایت منچستریونایتد مطرح شده است.

گزینه اول هدایت منچستریونایتد مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران منچستریونایتد در حال حاضر به دنبال جانشین بلندمدتی برای رالف رانگنیک در پایان فصل هستند و بر اساس قرار قبلی، این سرمربی آلمانی نقش مشاور را در اولدترافورد طی دو سال آتی بر عهده خواهد داشت. نام گزینه هایی چون مائوریسیو پوچتینو، اریک تن هاگ، لوئیس انریکه و خولن لوپتگی به‌عنوان سرمربی احتمالی یونایتد مطرح شده، اما فابریتزیو رومانو مدعی شد احتمال حضور روبرتو مانچینی روی نیمکت این تیم بالا است.

 

1665194

 

مانچینی که در فینال تابستان گذشته ایتالیا را به قهرمانی در یورو 2020 رساند، در حال حاضر درگیر برای هدایت تیمش به جام جهانی 2022 است. آتزوری در دو بازی پلی‌آف در ماه مارچ باید مقدونیه شمالی را شکست داده و سپس در فینال با برنده دیدار پرتغال و ترکیه روبه‌رو شو‌د. اما در صورت ناکامی تیم ملی ایتالیا در رسیدن به جام جهانی، مانچینی تبدیل به گزینه‌ای جدی برای هدایت یونایتد در فصل بعدی خواهد شد.

 

مانچینی تجربه زیادی در کار در لیگ برتر داشته و به‌مدت چهار سال در شهر منچستر، هدایت سیتیزن‌ها را بر عهده داشته است. کسب عننوان قهرمانی دراماتیک در لیگ برتر در سال 2012 بی تردید مهم‌ترین دستاورد روبرتو مانچینی در دوران حضور در فوتبال انگلیس بود و حالا این سرمربی باتجربه ممکن است فصل بعد روی نیمکت تیم رقیب و در استادیوم اولدترافورد حضور پیدا کند.

 

توانایی مدیریت ستاره‌های بزرگ و البته فتح قهرمانی‌های فراوان در رقابت‌های لیگ، روبرتو مانچینی را تبدیل به گزینه مورد علاقه مدیران یونایتد کرده و در صورت فراهم شدن امکان همکاری، مذاکرات برای توافق با این سرمربی در ماه‌های پیش رو کلید خواهد خورد.

 

1622408

دیدگاه‌ها