کد خبر : 1806973 | 08 بهمن 1400 ساعت 01:02 | 52.4K بازدید | 11 دیدگاه

زندان PSG؛ رد ارقام نجومی برای فوق ستاره‌ها

پاری سن ژرمن در دو سال اخیر پیشنهادات هنگفتی را برای فروش بازیکنان خود رد کرده است.

زندان PSG؛ رد ارقام نجومی برای فوق ستاره‌ها

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در سال های اخیر نشان داده اصلا تمایلی به فروش بازیکنان خود نداشته و حتی حاضر به ضرری در حدود نیم میلیارد یورو برای حفظ ستاره های خود، علیرغم میل باطنی آنها دارد. نیمار، کیلیان امباپه و مارکو وراتی در فصول اخیر همگی خواهان جدایی از پاری سن ژرمن بوده و پیشنهادات کلانی نیز داشتند، اما انگار راه فراری از این زندان طلایی وجود ندارد.

 

1684080

 

در بخشی از مستند زندگی نیمار، مدیر برنامه سابق او مدعی شد مدیران بارسلونا در تابستان سال 2019 با مبلغی بیش از 222 میلیون یورو برای خرید این بازیکن وارد عمل شدند و خود نیمار نیز علاقمند به بازگشت به بارسلونا بود. اما مدیران پاری سن ژرمن این پیشنهاد هنگفت را رد کرده و مانع رقم خوردن گران ترین انتقال تاریخ فوتبال شدند.

 

همچنین در تابستان سال گذشته و علیرغم تنها باقی ماندن یک سال از قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن، باشگاه رئال مادرید دست به اقدامی عجیب زده و با رقم 180 میلیون یورو برای خرید این ستاره فرانسوی اقدام کرد. اما مدیران پاری سن ژرمن به امید تمدید قرارداد با امباپه این پیشنهاد بزرگ را نیز نپذیرفته و مهاجم جوان خود را حفظ کردند. برنامه ای که تا امروز عملی نشده و بر اساس اخبار بعید است امباپه تمایلی به تمدید قرارداد داشته باشد. بدین ترتیب پاری سن ژرمن 180 میلیون یورو ضرر کرده و احتمالا به زودی شاهد انتقال رایگان امباپه به مادرید خواهیم بود.

 

همچنین در تابستان سال 2017 و پیش از انتقال نیمار به پاریس نیز بارسلونا برای خرید مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن به صورت جدی وارد عمل شد. اما مدیران تیم فرانسوی در آن مقطع نیز اجازه رخ دادن این انتقال را نداده و به تلافی با نیمار نیز به توافق دست یافتند.

 

1679826

دیدگاه‌ها