کد خبر : 1806976 | 07 بهمن 1400 ساعت 12:20 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

به گذشته خودم در استقلال افتخار می‌کنم؛

طاهرخانی: گلزنی در فرصت ۴ دقیقه غیر ممکن نیست

طاهرخانی، مدافع نساجی می‌گوید نسبت به قبل پخته‌تر بازی می‌کند و تلاش می‌کند خود را به پیراهن تیم ملی ایران برساند.

طاهرخانی: گلزنی در فرصت ۴ دقیقه غیر ممکن نیست

به گزارش ورزش سه، شاهین طاهرخانی که در یک انتقال جنجالی سال گذشته به نساجی آمد موفق شد اولین گل فصلش را در هفته شانزدهم به فجر بزند و این‌گونه نامش را بر سر زبان‌ها بیندازد. طاهرخانی در مورد کسب تساوی نساجی مقابل فجرسپاسی به خبرنگار ما گفت: ما توانایی بردن در این بازی را داشتیم اما کار برای ما سخت شد و تمام سعی‌مان را کردیم که حداقل امتیاز را بگیریم.

 

این بازیکن که در این دیدار گل تک امتیازی به ثمر رساند ادامه داد: ایمان به خدا باعث می‌شود هیچ‌وقت نا امید نشوم. می‌دانستم گل زدن‌ در ۴ دقیقه‌ خیلی سخت است اما غیر ممکن نیست و با کمک خدا این اتفاق افتاد.

 

این بازیکن در مورد تعداد بازی‌هایی که در این فصل انجام داده عنوان کرد:  همیشه دوست دارم بازی کنم و به خاطر همین سعی می‌کنم در تمرین و مسابقه همیشه پر تلاش و با عملکرد خوبی باشم که بتوانم مربی را برای بازی کردنم‌ قانع کنم.

 

بازیکن نساجی در مورد فصل گذشته که در استقلال بازی می‌کرد و بحث حضورش در پرسپولیس هم مطرح بود و سرانجام به نساجی آمد توضیح داد: به گذشته خودم افتخار می‌کنم. در تیم بزرگی بودم و هستم و بازی‌های مهم و بزرگی را در لیگ و آسیا انجام دادم. لحظه شماری می‌کنم که استادیوم وطنی را با هوادارانش ببینم و لذت ببرم. باید بگویم الان آماده‌تر و پخته‌تر از گذشته‌ام و برای هر رویداد بزرگی لحظه شماری می‌کنم تا بتوانم لباس تیم ملی کشورم را بپوشم.

 

طاهرخانی در پایان در مورد کار با ساکت الهامی و پیش‌بینی از آینده نساجی افزود: باید واقعیت را بگویم از نظر فوتبالی و فنی نسبت به گذشته خیلی پیشرفت کردم. در ابتدا کار کردن با آقا ساکت سخت بود چون باید از نظر فنی چیز‌هایی را در خودم درست می‌کردم و این زمان‌بر بود و توانستم در این مدت نکاتی که آقا ساکت می‌گوید را یاد بگیرم و الان به شرایطی رسیدم که حتی در پست‌های جلو نیز می‌توانم راحت کار کنم. تیم بزرگی داریم و نشان دادیم که از نظر فوتبالی جایگاه بالایی داریم.

دیدگاه‌ها