کد خبر : 1807000 | 08 بهمن 1400 ساعت 01:00 | 39.8K بازدید | 21 دیدگاه

آن بازی واقعی نبود

نیمار: پس از شکست 7-1 تا صبح گریه کردم

بدترین خاطره فوتبالی نیمار شکست 7-1 برزیل از آلمان در جام جهانی 2014 است.

نیمار: پس از شکست 7-1 تا صبح گریه کردم

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در جام جهانی برزیل، به دلیل مصدومیت شدید در بازی برابر کلمبیا، شانس بازی برابر آلمان در نیمه نهایی را از دست داد و سلسائو 1-7مغلوب شد. در جام جهانی روسیه نیز برزیل با شکست از بلژیک در یک چهارم نهایی از دور رقابت ها کنار رفت. نیمار پس از آن بازی ها شدیدا مورد انتقاد رسانه های برزیلی قرار گرفت.

اواخر بازی خوان زونیگا مدافع کلمبیا خطای شدیدی روی نیمار مرتکب شد تا ستاره برزیلی ادامه رقابت ها را از دست بدهد.

 

 

1653047

 

 

نیمار در مستند تازه نت فلیکس و در مورد آن اتفاق تلخ گفت:« وقتی ضربه خوردم و روی زمین بودم، مارسلو سعی کرد بلندم کند ولی نتوانست. می خواستم پاهایم را تکان بدهم اما قدرت و توانش را نداشتم. به مارسلو گفتم که پاهایم را حس نمی کنم. بلافاصله مرا به درمانگاه استادیوم بردند و دو دقیقه پایانی را با درد و گریه تماشا کردم. یادم است که پایم خم شده بود و وقتی پزشکان سعی کردند مرا از آن حالت خارج کنند، شوک شدیدی به من وارد شد. از ناامیدی و درد گریه می کردم.

خیلی زود مرا به بیمارستان منتقل کردند و سپس پزشک گفت، دو خبر دارم، یکی خوب و یکی بد، دوست داری کدام را اول بشنوی؟ با گریه گفتم خبر بد را بگو. خبر بد این بود که جام جهانی را از دست داده بودم و خبر خوب اینکه ضربه اگر 2 سانتی متر آن‌طرف تر خورده بود، دیگر نمی توانستم راه بروم. از دست دادن جام جهانی شوک بزرگی بود و یادم است که فقط گریه می کردم. 

 

 

1652723

 

 

وقتی به فرودگاه رسیدم، مرا با برانکارد روی سکویی بردند و هم تیمی هایم با چشمانی قرمز انگار که ساعت ها گریه کرده باشند، منتظرم بودند. پدرم نیز در فرودگاه بود و با دیدن او شروع به گریه کردم. نمی توانستم باور کنم جام جهانی را از دست داده ام. روزهای تلخ و دردناکی بود.»

 

 

راز شگفت انگیز هفت گل آلمان به برزیل :: ورزش سه

 

 

همان مصدومیت سبب شد نیمار بازی نیمه نهایی برابر آلمان را از دست بدهد و برزیل در غیاب او 7-1 باخت:« آن بازی به نظر واقعی نبود. به صفحه تلویزیون خیره شده بودم و به خودم می گفتم خدای من، چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟ مصدومیتم را فراموش کرده بودم و از غصه شکست تا صبح گریه کردم. اشک هایم بند نمی آمد و این شاید بدترین خاطره فوتبالی من باشد.»

دیدگاه‌ها