کد خبر : 1807092 | 07 بهمن 1400 ساعت 21:18 | 59.7K بازدید | 11 دیدگاه

من با این گل جادوانه نمی‌شوم

از آرسنال تا اسکوچیچ در گفت‌وگو با مهدی طارمی

یک مصاحبه خاص با کلی حرف پیدا و پنهان از سوی مهدی طارمی؛ مهاجمی که با گل صعود خود بار دیگر لبخند را به لب همه آورد.

از آرسنال تا اسکوچیچ در گفت‌وگو با مهدی طارمی

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی بعد از صعود زودهنگام به جام جهانی با گلی که زد سوژه تمام رسانه‌ها برای گفت‌وگو  بود. ستاره‌ای که البته قواعد حرفه‌ای را همانند کیفیت فوتبالی‌اش از بر شده و البته ترجیح می‌دهد کمی محافظت کارانه صحبت کند تا درگیر حواشی و اتفاقات خاص نشود!

 

مصاحبه 5 دقیقه‌ای او بعد از صعود در استادیوم آزادی نکات جالب و خاصی داشت. او که با پرچمی در دست هم‌چنان دور افتخار می‌زد و به اتفاق جالبی که رقم خورده بود، فکر می‌کرد در پاسخ به سوالی درباره گل صعودش گفت: با گل من که نه! تلاش تمام بچه‌ها بود. 

 

وی که با توجه به شرایط این روزها و خروج چند ستاره تیم ملی به‌واسطه ابتلا به کرونا، نگرانی‌هایی از این بابت داشت، با توجه به هجوم خبرنگاران بارها از آنها خواست تا فاصله را رعایت کند و در ادامه این‌طور به حرف‌هایش ادامه داد: همین که توانستیم ببریم و دل مردم را شاد کنیم بالاترین افتخار برای من بود. 

 

 

1686288

 

 

زننده گل صعود تیم ملی به عراق درباره این‌که به هر شکلی بود خود را به اردوی تیم ملی رساند گفت: نزدیک نشوید لطفا (به‌واسطه فاصله اجتماعی و پروتکل کرونا)، من قول می‌دهم بلند حرف بزنم تا صدا برسد. یک مطلبی را باید عرض کنم. باید تشکر کنم از کسانی که از اردوی بحرین در کنار ما بودند و الان در کنار ما نیستند. چه از کادرفنی و چه فدراسیون که جای آنها خالی است. آنها هم زحمت کشیدند و تمام تلاش خود را کردند این‌که نیستند چه درست و چه غلط، تمام تلاش خودشان را کردند. اگر اسم ببرم شاید یادم برود و اسم‌شان جا بماند. از همه آنها تشکر می‌کنم و حتما باید به آنها پرداخته شود. فقط 11 بازیکنی که بازی می‌کنند مهم نیستند و تمام کسانی که در کنار تیم ملی هستند و زحمت می‌کشند حتی خود رسانه‌ها مهم هستند و امیدوارم همه در کنار هم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم. 

 

طارمی که بنا نداشت درباره غیبتش در دو بازی قبلی که با تصمیم اسکوچیچ صورت گرفته بود، حرف بزند در واکنش به سوالی در این‌باره گفت: آن را ول کنید. آنها صحبت غیرفوتبالی است و الان تیم صعود کرده و دل مردم شاد است. الان باید درباره شادی صحبت کنیم. اگر بخواهم صحبت کنم چیز شادی ندارد و حاشیه دارد و خوب هم نیست!

 

مهاجم تیم ملی در واکنش به سوال دوباره خبرنگار که مدعی شده بود منظورش از این سوال درباره گیر کردن او در برف ترکیه بوده نه غیبت و ماجرای خط خوردن از سوی اسکوچیچ گفت: آن هم حاشیه دارد دیگر! الان بردیم. 

 

 

 

1686278

 

 

وی درباره اینکه نامش در کنار خداداد عزیزی و گوچی که موفق به ثبت گل صعود شده‌اند قرار گرفته ، گفت: به نظرم فرد خاصی جاودانه نمی‌شود، به‌خاطر این‌که همه زحمت می‌کشند. همه بازیکنان زحمت کشیدند و تلاش کردند. این مهم‌ترین چیز برای ماست و این را باید یاد بگیریم که همه پشت هم باشیم و تلاش کنیم برای موفقیت. 

 

طارمی درباره پتانسیل تیم ملی برای حضور در جام جهانی و صعود از مرحله گروهی گفت: خب بستگی دارد به برنامه‌ریزی خیلی منظم که باید انجام شود. هر چه بگویم حاشیه می‌شود اما...

 

در شرایطی که همهمه پرسش‌ها با دو سال هم‌زمان درباره پاداش صعود و هم‌چنین عملکرد احتمالی تیم ملی در جام جهانی بود، طارمی رو به خبرنگاری که درباره پاداش صحبت کرده بود با خنده گفت: دنبال سوال حاشیه‌ای هستی؟! الان بردیم و خودم بحث زیادی درباره فدراسیون دارم که باید انجام بدهم. خودم خیلی داستان دارم که باید با فدراسیون صحبت کنم. اما الان مهم‌ترین چیز این است که باید دل مردم را شاد کنیم. رسانه‌ها باید این مساله را اهمیت بدهند که انرژی مثبت زیاد شود. درباره صعود به مرحله دوم جهانی هم اگر برنامه ریزی درستی انجام شود می‌توانیم و چرا که نه. در دوره‌های قبلی کره و ژاپن صعود کردند. تیم ما هم این پتانسیل را دارد و فقط نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است. 

 

 

 

1685500

 

طارمی درباره این‌که با دو گل صعود به جام جهانی (یک بار برابر ازبکستان و دیگری امروز مقابل عراق) کار فوق العاده‌ای انجام داده گفت: آنها شخصی است و درباره تیم صحبت کنیم. 

 

مهم‌ترین سوال درباره آینده طارمی بود. بحثی که به‌تازگی درباره انتقال طارمی به آرسنال شکل گرفته و او گفت: بابا، تیم ملی رفتیم جام جهانی و درباره این صحبت کنید. من ساعت 6 صبح رسیدم و الان هم در خدمت تیم ملی هستم. 

 

سوال بعدی‌ از طارمی درباره گلزنی در تیم ملی و اینکه آیا مشکل او با اسکوچیچ به پایان رسیده است بود که این‌طور واکنش نشان داد: مشکلی که نبود. من قبلا هم گفتم مشکلی نیست.


طارمی که متوجه سوال درباره آینده کاری اسکوچیچ نشده بود ابتدا با گفتن این جمله که بروم و سرد شده است به آن واکنش نشان داد و در ادامه گفت: این موضوع در حیطه کاری من نیست. نه این‌که نخواهم اما در حیطه کاری‌ام نیست. فدراسیون تصمیم می‌گیرد و من بازیکن هستم.

دیدگاه‌ها