کد خبر : 1807100 | 07 بهمن 1400 ساعت 22:00 | 13.1K بازدید | 14 دیدگاه

دولت قول داده ما را کمک کند؛

عزیزی‌خادم: امروز معجزه اتفاق افتاد

رئیس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید مسیر سختی برای رسیدن به جام جهانی طی شده است.

عزیزی‌خادم: امروز معجزه اتفاق افتاد

به گزارش "ورزش سه"، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم پس از پایان دیدار ایران و عراق در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی اظهار کرد: شکرگزار خداوند عالم هستیم که این اتفاق میمون افتاد و صعود تاریخی به جام جهانی رقم خورد. این صعود را به ملت مردم ایران و خانواده‌های شهدا، جانبازان و تمام بیمارانی که با سختی این بازی را می‌دیدند و با قلبشان در کنار تیم ملی بودند، تبریک می‌گویم.

 

او با بیان اینکه پیروزی تاریخی و بی‌نظیری اتفاق افتاد، ابراز کرد: باید کتاب‌ها راجع به این صعود نوشته شود چون چنین صعودی را تجربه نکرده بودیم. به‌خصوص اینکه در مرحله قبل پس از باخت به بحرین ناامید بودیم و شانسی نداشتیم ولی امروز ایران سربلند و سرافراز است. نباید فراموش کنیم که لطف خدا شامل حال ما شد و در حال حاضر ایران صدر جدول را دراختیار دارد و سریع‌ترین صعود را در تاریخ تجربه کرد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال ایران تصریح کرد: به نوبه خودم از همه رسانه‌ها و افرادی که در کنارمان بودند، تشکر می‌کنم. از دولت ، رئیس جمهوری، وزیر ورزش و ... تشکر می‌کنم که در روزهای اخیر به ما کمک کردند. این مقبولیت و سروری که امروز در این جشن ملی بزرگ در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها اتفاق افتاده، خوشحال کننده است. سعادت عظمی است که مردم را خوشحال کردیم و از بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم و امیدوارم تدارک لازم را برای آینده ببینیم. 

 

عزیزی‌خادم با بیان اینکه امروز فراتر از معجزه بود، اظهار کرد: نباید گذشته و سختی‌هایی که در راه رسیدن به جام جهانی داشتیم را فراموش کنیم. باید بدانیم در دوره آینده برای جام جهانی که ۴۸ تیم صعود می‌کنند، به این لذت و خوشحالی نیست. در یک فرابحران و از دل سختی بیرون آمدیم و صعود کردیم. باید امروز مدل همکاری و کنار هم بودن و یار روزهای سخت بودن را بیاموزیم.

 

رئیس فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد: ان‌شاالله تعامل و نگاه کنار هم بودن را یاد بگیریم و قوی‌تر و محکم‌تر کار کنیم تا دل مردم و هواداران تیم ملی شاد شود و برای خوشحالی ۸۰ میلیون ایرانی، تلاش کنیم. آقای مخبر از طرف دولت قول داد تا برنامه‌ریزی خوبی برای آینده و حضور در جام جهانی قطر داشته باشیم. امروز خوشحالی ما ابتدا شکرگزاری از پروردگار است و معتقدم امروز معجزه اتفاق افتاده است. امروز باید به ما یاد بدهد هیچ چیز شانسی نیست و با نظر خداست. امروز دستان رحمت الهی را دیدیم.

دیدگاه‌ها