کد خبر : 1807106 | 07 بهمن 1400 ساعت 22:04 | 10.5K بازدید | 2 دیدگاه

تیم ملی نیاز به کمک‌های بیشتر دارد؛

هاشمیان: کمک کنند در جام جهانی آبروداری کنیم

مربی تیم ملی امیدوار است روند موفقیت‌آمیز ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ هم ادامه پیدا کند.

هاشمیان: کمک کنند در جام جهانی آبروداری کنیم

به گزارش "ورزش سه"، وحید هاشمیان پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل عراق اظهار کرد: به تمام مردم ایران تبریک می‌گویم. این برد و صعود موجب خوشحالی مردم می‌شود و امیدوارم در بازی‌های آینده و همچنین جام جهانی نتایج خوبی بگیریم و مردم را خوشحال کنیم.

 

او ادامه داد: در دور مقدماتی متاسفانه با دو باخت شرایط سختی پیدا کردیم و با وجود پتانسیل‌هایی که داشتیم، شرایط صعودمان سخت شد. از طرف دیگر، در آن شرایط سخت، میزبانی دور برگشت از ما گرفته شد ولی در کنار هم بودیم که این متحد بودن نشان داد کارهای بزرگی رقم می‌زند.

 

مربی تیم ملی ایران تصریح کرد: وقتی توانستیم با اتحاد و همبستگی از یک مرحله سخت صعود کنیم، پیش‌بینی می‌شد این بازی‌ها را انجام بدهیم و صعود کنیم. تیم‌های خوبی در گروه ما هستند که در پایین جدول نیز وضعیت گره خورده ولی خدا را شکر ما صعود کردیم.

 

هاشمیان تاکید کرد: اگر بتوانیم در این جام جهانی با برنامه‌ریزی خوب پیش برویم، موفق می‌شویم چون نسل خوبی داریم. فدراسیون، مربیان، بازیکنان و پشتوانه خوبی در تیم ملی وجود دارد ولی شرایط ما بخاطر بدهی‌های فدراسیون و توقیف پول‌ها در فیفا سخت شده است. درخواست دارم تا برای حضور آبرومندانه در جام جهانی، به فدراسیون و تیم ملی کمک شود و یک یادگاری خوب برای نسل های بعدی بماند.

 

او درباره نمایش خوب عراق در بازی امروز عنوان کرد: نسبت به دیدارهای قبلی که من به‌عنوان مربی در کنار تیم ملی بودم، امروز عراق بهترین نمایش خود را داشت. شاید سیستمی که مربی جدید این تیم انتخاب کرده، برای آنها مناسب بوده و می‌خواستند برنده باشند. تا لحظه گل، بازی پایاپای بود ولی در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم و بازیکنان نمایش خوبی داشتند. حداقل گل را زدیم ولی شانس زیادی داشتیم. هرچند عراق نمایش خوبی داشت.

دیدگاه‌ها