کد خبر : 1807107 | 07 بهمن 1400 ساعت 22:05 | 17.1K بازدید | 7 دیدگاه

به یاد مهرداد میناوند؛ فردا در قطعه نام آوران

فراغ مهرداد میناوند بازیکن اسبق تیم پرسپولیس و تیم ملی یک ساله شد. باورش هنوز سخت است که این بازیکن خوشرو و خوش قلب جمع ما را ترک کرده است.

به یاد مهرداد میناوند؛ فردا در قطعه نام آوران 

به گزارش "ورزش سه"، یک سال پیش در چنین روزهایی بود که از بیمارستان پارس تهران خبرهای ناخوشایندی به گوش می رسید. اینکه اکسیژن خوب مهرداد میناوند پایین آمده است و علائم حیاتی او لحظه به لحظه کمتر می شود و سرانجام خبر بد مخابره شد. مهرداد میناوند به دلیل ابتلا به کرونا در گذشت. 

 

 فردا در قطعه نام آوران بهشت زهرای تهران مراسم اولین سالگرد درگذشت مهرداد میناوند از ساعت 10:30 تا 12 برگزار می‌شود. بازیکنی که هنوز بازی‌های خوب او در ترکیب پرسپولیس و تیم ملی از اذهان پاک نشده است. بازیکنی که بارها و بارها با پیراهن اشتورم گراتس حضور در لیگ قهرمانان اروپا و بازی در برابر تیم های اسمی همانند منچستر را تجربه کرد.

 

‌پیش از این اتفاق تلخ او در پی ساختن یک زندگی جدید برای خود بود اما تقدیر بر خلاف میل باطنی او رقم خورد و ویروس ناشناخته کرونا به زندگی اش پایان داد. اتفاقی که در شروع برای مهرداد قابل باور نبود. میناوند نه تنها اتفاقات تلخ را باور نمی‌کرد همیشه می‌کوشید واسطه شود و به قهرها پایان دهد اما این‌بار زندگی به او فرصت نداد ماموریت خود را به پایان برساند. 

 

1686361

 

روحش شاد و یادش گرامی.

دیدگاه‌ها