کد خبر : 1807156 | 08 بهمن 1400 ساعت 10:18 | 68.8K بازدید | 19 دیدگاه

شب عجیب دروازه‌بان برزیل

آلیسون دو بار کارت قرمز گرفت و اخراج نشد (عکس)

کمک داور ویدیویی شب گذشته دو بار به کمک آلیسون بکر، دروازه‌بان تیم ملی برزیل، آمد.

آلیسون دو بار کارت قرمز گرفت و اخراج نشد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برزیل شب گذشته در زمین اکوادور به مصاف این تیم رفت تا چهاردهمین دیدار از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر را برگزار کند.

صعود برزیل به این رقابت‌ها پیش از این بازی هم قطعی شده بود اما اکوادور برای حضور در رده سوم جدول و کسب سهمیه با تیم‌های دیگر مانند اروگوئه و کلمبیا در رقابت است و همین حساسیت این دیدار را افزایش داده بود.

بازی از همان ابتدا با درگیری آغاز شد و امرسون رویال، بازیکن برزیلی، در دقیقه اول بازی یک کارت زرد از داور کلمبیایی دریافت کرد.

پس از این که کاسمیرو در دقیقه ششم بازی تیمش را از حریف پیش انداخت، به نظر می‌رسید که حساسیت‌ها افزایش پیدا کرده و در دقیقه 15 بازی این الکساندر دومینگز، دروازه‌بان اکوادور، بود که به دلیل خطای خشن و اصابت کف پایش با قفسه سینه بازیکن برزیل از زمین بازی اخراج شد.

 

1686460

 

1686462

 

این اخراج باعث شد که جو بازی متشنج‌تر از قبل شده و در عین حال کار برای اکوادور که به شدت به دنبال کسب امتیاز از این بازی بود سخت‌تر شود.

اما این آخرین کارت قرمز بازی نبود و امرسون رویال نیز در دقیقه 20 کارت زرد دوم را دریافت کرد تا برزیل هم با یک یار کمتر به بازی ادامه  دهد.

 

1686461

 

در دقیقه 25 بازی نیز خطای شدید آلیسون بکر روی بازیکن اکوادور باعث شد که داور کارت قرمز را از جیبش بیرون بکشد و دروازه‌بان برزیل را از زمین بازی اخراج کند. آلیسون برای دفع توپ از محوطه جریمه خارج شد و سعی کرد توپ را با پایش دفع کند اما پس از این توپ را دور کرد، پایش با بازیکن حریف برخورد کرده و او را نقش زمین کرد.

 اما این بار کمک داور ویدیویی به کمک شاگردان تیته آمد و اعلام کرد که کارت زرد برای این خطا کافی بوده و نیازی به اخراج این بازیکن از زمین بازی نیست چون او ابتدا توپ را دور کرده و هدفش آسیب زدن به بازیکن حریف نبوده است. 

 

1686445

 

اما این پایان کار آلیسون و کمک داور ویدیویی نبود. در دقیقه 92 بازی نیز این دروازه‌بان از دروازه بیرون آمد تا توپی را با مشت به بیرون بفرستد که برخوردی با سر بازیکن حریف داشت. 

 

1686529

 

داور کلمبیایی در ابتدا یک پنالتی به سود حریف اعلام کرده و کارت زرد دوم را به آلیسون به دلیل بی‌احتیاطی نشان داد تا او از زمین بازی اخراج شود اما باز هم کمک داور ویدیویی از او خواست که صحنه را از نمایشگر کنار زمین مورد بازبینی قرار دهد. 

پس از بررسی بیشتر، این داور پنالتی را لغو کرده و کارت زرد دوم آلیسون را نیز پس گرفت تا در اقدامی نادر و باورنکردنی، این بازیکن دو بار از اخراج شدن فرار کرده باشد. 

دیدگاه‌ها