کد خبر : 1807175 | 08 بهمن 1400 ساعت 11:47 | 24K بازدید | 29 دیدگاه

والورده: دو قهرمانی لالیگا برای بعضی‌ها کافی نبود

ارنستو والورده، سرمربی سابق بارسلونا، می‌گوید جام‌هایی که در طول سه سال حضوش در این تیم به دست آورده کافی نبوده است.

والورده: دو قهرمانی لالیگا برای بعضی‌ها کافی نبود

به گزارش "ورزش سه"، والورده پیش از این هدایت بارسلونا را برعهده داشت و توانست کارنامه موفقی را هم روی نیمکت این تیم به ثبت برساند.

با این حال این مربی اسپانیایی بارها و بارها از سوی کارشناسان و هواداران این باشگاه مورد انتقاد قرار گرفت تا در نهایت از این تیم جدا شد.

والورده در گفتگو با مجله لیبرو اظهار داشت:« ما دو بار قهرمان لیگ شدیم و این نتیجه خوبی است اما هیچ چیزی برای بعضی از افراد کافی به نظر نمی‌رسد. در طول دوران حضور من در این تیم موفق شدیم در فاصله یک بازی مانده به پایان از گروهمان در لیگ قهرمانان صعود کنیم و نیازی به بازی آخر هم نداشتیم.»

 

1469482

 

این مربی در ادامه با اشاره به شرایط بارسا در زمان حضورش گفت:« اما این اتفاقاتی است که رخ می‌دهد و خوب هم هست اما من و کادرم به طول کلی از شرایط راضی هستیم چون برای ما کاری دشوار بود و حالا همه چیز را زیر نظر داریم.»

بارسلونا پس از جدایی والورده دوران سختی را با حضور کیکه ستین، رونالد کومان و حالا هم ژاوی روی نیمکت این تیم سپری کرده است.

او در این باره اضافه کرد:« من همه چیز را از راه دور می‌بینم. وقتی شما جایی را  ترک می‌کنید یعنی همه چیز به پایان رسیده است. اما ترک کردن باشگاهی مانند بارسلونا به این معناست که به کمی زمان نیاز دارید تا بتوانید بار دیگر مسیرتان را پیدا کنید. من برای مدتی طولانی مشغول مربیگری بودم و حالا نیاز به زمان دارم.»

 

دیدگاه‌ها