کد خبر : 1807180 | 08 بهمن 1400 ساعت 11:57 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

بردیده: پاس پیشتاز حمایت از تیمداری حرفه‌ای است

سرپرست تیم کاراته پاس گفت: پاس پیشتاز تیمداری حرفه‌ای است و اهداف بزرگی دارد که برای رسیدن به این اهداف حاضر به فداکاری هستیم.

بردیده: پاس پیشتاز حمایت از تیمداری حرفه‌ای است

به گزارش "ورزش سه" عقیل بردیده در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص برگزاری سوپر لیگ کاراته پس از حدود یک سال اظهار داشت: به لطف خدا بعد از چند ماه طولانی و وقفه ایجاد شده که این موضوع می‌تواند آسیب‌های جدی و بزرگی به کاراته وارد کند، مسابقات لیگ برگزار شد و تیم پاس توانست روی سکوی نایب قهرمانی بایستد.

 

وی در خصوص عملکرد تیم پاس اظهار داشت: تیم‌ رعد پدافند ما رو سورپرایز کردند اما ما شرایط تاکتیکی خود را  به حریف دیکته کردیم. حتی در بازی مقابل تیم مدعی و خوب آوای رزم با اشتباه صریح داوران نتیجه کاتا تیمی به نفع حریف شد اما توانستیم با اقتدار تیم‌های مقابل را شکست بدهیم. در فینال مسابقات هم مقابل تیم دانشگاه آزاد قرار گرفتیم که شرایط یکسان نبود، اما تیم پاس همیشه کاری ارائه می‌دهد که فراتر از تصورات خیلی‌ها است.

 

سرپرست تیم پاس در خصوص شرایط این تیم خاطر نشان کرد: خدا را شکر تیم پاس یک گروه کادر فنی منسجم دارد که در راس آنها علیرضا کتیرایی، مرد با شخصیت و کاریزماتیک کاراته ایران قرار دارد و بزرگانی همچون استاد محمود پایدار و مصطفی پورجلالی نیز هدایت تیم را بر عهده داشتند. تیم ما تلفیقی از بازیکنان سرباز و آزاد از جمله مهدی کیانی، صالح اباذری، مجید نیکوهمت، بهنام دهقان‌زاده، هادی کیانی، محسن صفرنژاد در کومیته و تیم پرافتخار کرمان در کاتا بود که با تلاش بسیار موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شدیم.

 

بردیده افزود: تیم پاس برای قهرمانی در سوپر لیگ تلاش می‌کند و بسیاری از تیم‌ها برای قهرمان نشدن پاس. تیم‌های سوپر لیگی نسبت به سالیان گذشته قدرتمندتر شدند اما یکی از اهداف تیم پاس حمایت از قهرمانان سرباز بوده و هست. پاس پیشتاز تیمداری حرفه‌ای است و  اهداف بزرگی دارد که  برای رسیدن به این اهداف حاضر به فداکاری هستیم. پاس همیشه مدعی بوده و در این شکی نیست و انشالله فصل بعد قهرمان سوپر لیگ هستیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: از ریاست محترم فدراسیون و سازمان لیگ در خصوص برگزاری لیگ و خاتمه پرونده لیگ 1399  و همچنین از حمایت‌های ریاست محترم هیئت کاراته ناجا و مدیر کل اداره ورزش و آمادگی جسمانی و ورزش ناجا  تشکر می‌کنم.

 

دیدگاه‌ها