کد خبر : 1807183 | 08 بهمن 1400 ساعت 11:59 | 13.4K بازدید | 9 دیدگاه

فرناندو مورینتس:

امباپه همین امسال به رئال مادرید ملحق خواهد شد

فرناندو مورینتس، مهاجم سابق رئال مادرید، معتقد است که کیلیان امباپه به زودی پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد.

امباپه همین امسال به رئال مادرید ملحق خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و هنوز خبری از تمدید قرارداد با این بازیکن نیست.

رئال مادرید تابستان گذشته پیشنهادی برای جذب این بازیکن ارائه کرد اما پی اس جی حاضر به پذیرش آن نشد و معتقد بود که می‌تواند این بازیکن فرانسوی را برای ادامه حضور در پارک دو پرنس متقاعد کند.

اتفاقی که تا امروز رخ نداده و حالا در فاصله کمتر از شش ماه تا پایان مهلت قانونی قراردادش، امباپه می‌تواند با هر تیمی مذاکره کرده و پیش قراردادی نیز به امضا برساند.

مورینتس هم جز افرادی است که باور دارد فلورنتینو پرز به خوبی این شرایط را مدیریت کرده و این بازیکن فرانسوی را برای پیوستن به این تیم قانع خواهد کرد.

 

1684682

 

این ستاره سابق رئال به RMC اسپورت گفت:« کیلیان امباپه امسال به رئال خواهد پیوست. من بارها صحبت‌های باشگاه و پرز را با دقت گوش کردم. او ارزش زیادی برای این بازیکن قائل است چون بازیکن خاصی است. او می‌تواند سال‌های طولانی در رئال مادرید توپ بزند.»

مورینتس که خودش هم در طول سال‌های 1997 تا 2005 در سانتیاگو برنابئو حضور داشته، پیش از این دو قهرمانی لالیگا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان با این باشگاه تجربه کرده است.

این مهاجم اسپانیایی در طول دوران حضورش در رئال موفق شد در 184 بازی 72 گل به ثمر برساند و جز بازیکنانی است که در زمان حضور در رئال زمینه‌ساز موفقیت‌های بسیاری برای این تیم شد.

 

 

دیدگاه‌ها