کد خبر : 1807210 | 08 بهمن 1400 ساعت 13:15 | 81.9K بازدید | 48 دیدگاه

مدیر سایت ترانسفرمارکت:

رونالدو ارزان شد، ما را بلاک کرد!

کریستیانو رونالدو از دو سال پیش صفحات اجتماعی وبسایت ترانسفرمارکت را بلاک کرده است.

رونالدو ارزان شد، ما را بلاک کرد!

به گزارش "ورزش سه"، ارزش تعیین شده توسط وبسایت ترانسفرمارکت برای رونالدو در سال 2018 و پس از ترک رئال مادرید90 میلیون پوند بود ولی پس از حدود دو سال حضور در یوونتوس ارزش کریس رونالدو در ترانسفر مارکت تنها 67.5 میلیون پوندتخمین زده شد؛ موضوعی که باعث شد فوق ستاره پرتغالی به عنوان سی و هفتمین بازیکن ارزشمند دنیای فوتبال شناخته شود.

 

 

1686526

 

 

 یکی از کاربران طرفدار مسی در اینستاگرام تصویری از یک اظهار نظر وبسایت ترنسفر مارکت منتشر کرد که محتوای آن بسیار جالب توجه بود:« بعد از این که رونالدو ارزش تعیین شده اش در سایت ما را دید، دیگر نمی توانیم او را تگ کنیم چراکه وی ما را بلاک کرده است»

 

 

1686527

 

 

عجیب تر این که بر اساس سایت ترانسفر مارکت کریستیانو رونالدو با ارزش ترین بازیکن یوونتوس هم تلقی نمی شد و از این حیث بعد از پائولو دیبالا قرار داشت. او در ایتالیا هم پس از کریستین اریکسن، دیبالا و لائوتارو مارتینز رتبه چهارم را به خود اختصاص داده بود.

 

 

1684573

 

 

کریستین سوارتز، مدیر این سایت معروف در گفتگو با نشریه اتلتیک و در مورد رونالدو توضیح داد:« کریستیانو ابتدا پیامی را برای بخش رسانه های اجتماعی ما ارسال کرد. آنها به او دلیل افت ارزشش را توضیح دادند و گفتند که در گروه سنی خودت، شما با اختلاف شماره یک هستید.

فکر می‌کنم 30 تا 50 میلیون پوند بین رونالدو و بازیکن بعدی لیست بازیکنان بالای 33 سال اختلاف بود ولی او پاسخ داد ارزش بسیار بالاتری دارد، سپس چند شکلک فرستاد و پس از آن‌هم ما را بلاک کرد.»

 

دیدگاه‌ها