کد خبر : 1807221 | 08 بهمن 1400 ساعت 14:00 | 34.4K بازدید | 16 دیدگاه

تیبو کورتوا:

PSG ترسناک است، آنها فقط مسی و امباپه نیستند

تیبو کورتوا گلر رئال مادرید معتقد است برای بازی با پی اس جی نباید درگیر مهار دو سه بازیکن این تیم شوند.

PSG ترسناک است، آنها فقط مسی و امباپه نیستند

به گزارش "ورزش سه"، 23 روز دیگر بازی رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان بین پی‌اس‌جی و رئال در پاریس برگزار خواهد شد که از بسیاری جهات جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. شرایط هر دو تیم خوب به نظر می‌رسد و می توان انتظار دو بازی نفسگیر را داشت.

در پی اس جی حضور لیونل مسی و نیمار دو بازیکن سابق بارسا و نیز کیلیان امباپه که هدف اصلی رئال برای فصل بعد است، مهمترین ستاره ها هستند و خطری بالقوه برای رئال محسوب می شوند.

 

 

1676075

 

 

تیبو کورتوا گلر رئال در مصاحبه با آاس و در مورد بازی برابر پی اس جی گفت:« پی اس جی تیمی متشکل از بازیکنان بزرگی مثل مسی، نیمار و امباپه است ولی نباید فقط به این سه بازیکن توجه داشت. پی اس جی تیمی ترسناک و فراتر از سه مهاجم بزرگش است. تیمی کامل در اختیار دارد و در همه خطوط بازیکنانی باکیفیت دیده می شوند. در فوتبال اما کار تیمی همیشه بهتر جواب می دهد و اگر قرار باشد ما فقط به مهار مسی، نیمار و امباپه فکر کنیم، کارمان سخت خواهد شد. درست است که این فوق ستاره ها می توانند از هیچ برای تان گل بسازند ولی در مجموع باید نقاط قوت پی اس جی را محدود کنیم.»

 

 

1686541

 

 

کورتوا ادامه داد:« فوتبال یک بازی تیمی است و پی اس جی هم علاقه زیادی به حفظ توپ دارد. باید توپ را از این تیم بگیریم و اجازه انتقال سریع توپ به مهاجمان را نیز سلب کنیم. سرعت گردش توپ و رفتن از دفاع به جمله پی اس جی بالاست و ما باید مراقب باشیم. خیلی هم خوب ضد حمله می زنند و به وقت از دست دادن توپ باید بسیار هوشمندانه عمل کنیم. ما هم نقاط قوت بسیاری داریم و سعی خواهیم کرد از آنها برای ضربه زدن به پی اس جی استفاده کنیم. بسته نگه داشتن دروازه و سپس استفاده بهینه از موقعیت های گلزنی اهداف اول ما در پاریس خواهند بود. اگر سه موقعیت به دست بیاوریم، باید دو تایش را گل کنیم، در غیر این صورت کار سخت می شود.»

 

دیدگاه‌ها