کد خبر : 1807224 | 08 بهمن 1400 ساعت 14:27 | 42K بازدید | 16 دیدگاه

به دیسکو نمی‌روم و مواد هم مصرف نکرده‌ام

بوفون: اگر دوست دارید، به تشییع جنازه‌ام بیایید!

جی جی بوفون در روز تولد 44 سالگی خود و در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت به صحبت درمورد مسائل مختلف پرداخت.

بوفون: اگر دوست دارید، به تشییع جنازه‌ام بیایید!

به گزارش "ورزش سه"، جان لوئیجی بوفون دروازه بان افسانه ای ایتالیا امروز قدم در 44 سالگی گذاشت. او تابستان گذشته به دوران حضورش در یووه پایان داد و به پارما باشگاهی که فوتبال را در آن شروع کرد، بازگشت. بوفون 17ساله بود که در ترکیب ثابت پارما برابر میلان قرار گرفت و به قدری خوش درخشید که تبدیل به دروازه بان اصلی تیم شد و در واقع آن بازی شروعی بود بر دوران فوتبال پرافتخار او.

بوفون با 657 بازی در سری آ و 176 بازی برای تیم ملی ایتالیا، رکورددار است. با 973 دقیقه کلین شیت هم او رکوردی دست نیافتنی دارد و توانسته 27 جام نیز کسب کند که مهمترین آن جام جهانی 2006 با ایتالیا بود.

 

 

1686543

 

 

بوفون در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت:« در بازی برابر لچه یک نیمه 4 گل دریافت کردیم و شعارهای بوفون "بازنشسته شو" را شنیدم. انتقادات زیادی شد ولی مگر فقط همان یک بازی حساب است؟ درخشش در دیگر بازی ها به حساب نمی آید؟ در دوران فوتبالم بارها مورد انتقاد قرار گرفته ام و حالا صحبت از تشییع جنازه من است. به منتقدانم می گویم که اگر دوست دارید به مراسم ختم من بیایید ولی مرا نخواهید دید. من دوست دارم تا 50 سالگی هم بازی کنم.»

 

بوفون که در نیم فصل اول سری B ایتالیا سه پنالتی مهار کرده، ادامه داد:« زندگی سالمی دارم. هرگز مواد مصرف نکرده ام و به دیسکو هم نمی روم. شرط بندی می کنم ولی نه در فوتبال. می دانم که برای فوتبالیست ها این کار چه عواقبی دارد. مراقب خودم هستم و این رمز ماندگاری در فوتبال است.»

 

 

1686544

 

 

بوفون در مورد پیوستن دوشان ولاهوویچ به یوونتوس گفت:« این یک خرید بسیار بزرگ و با ارزش است. دوشان همراه با امباپه و هالند از بهترین بازیکنان جوان دنیاست و بسیار خوشحالم که او را با پیراهن یووه خواهم دید. معتقدم جذب دوشان به علاوه تمدید با دیبالا می تواند اقدام فوق العاده ای از سوی سران باشگاه باشد. یووه با ولاهوویچ و دیبالا می تواند مهارنشدنی باشد. امیدوارم دیبالا تمدید کند و اگر جای او بودم، با دستمزد کمتر هم در یووه می ماندم.»

 

 

1665674

 

 

جام جهانی و جدایی احتمالی از پارما:« باید ببینیم فصل را در پارما چطور به پایان می رسانیم. نسبت به مردم پارما که محبتی بی اندازه به من دارند احساس مسئولیت می کنم. اگر ایتالیا به جام جهانی صعود نکند، شاید در جام های جهانی بعدی بازی کنم، تعجب نمی کنم اگر در 48 سالگی هم هنوز آماده باشد. مایکل جوردن دوست داشت تا 50 سالگی بازی کند و او را درک می کنم. هر چه که باشد، حرف هایم را در زمین مسابقه می زنم.

 

 

1641216

 

 

دیگر به حضور در این جام جهانی امیدوارم نیستم. جام جهانی را همیشه بهانه ای می کردم برای پاسخ دادن به کسانی که می پرسیدند چرا هنوز بازی می کنم اما حقیقت این است که به بازی کردن ادامه می دهم چون در حال انجام کاری هستم که سایرین انجام نمی دهند ولی شرایط جوری است که باید درک کنم حضورم در جام جهانی قطر غیرممکن است. مشکلی ندارم و باید به تصمیمات هوشمندانه روبرتو مانچینی احترام بگذارم. او باید بهترین گزینه ها را انتخاب کند و مراقب تیمش باشد. دروازه بان های خوبی داریم.»

 

دیدگاه‌ها