کد خبر : 1807244 | 08 بهمن 1400 ساعت 15:55 | 13.2K بازدید | 11 دیدگاه

خیبر خرم آباد 3 ویستاتوربین 1

لیگ یک/ خرم آباد هلهله صعود به لیگ‌برتر سر دادند

شاید خیلی زود باشد اما تیم تحت هدایت عبدالله ویسی با شرایطی که دنبال می‌کند، بعید نیست یکی از سهمیه‌های صعود را به نام خود کند.

لیگ یک/ خرم آباد هلهله صعود به لیگ‌برتر سر دادند

به گزارش "ورزش سه"، نمایش موفق تیم ویستاتوربین تنها در دقایق ابتدایی نیمه اول ادامه داشت و در ادامه این خیبر بود که در زمین خود خیلی زود بازی را تحت کنترل قرار گرفت و اگر مقاومت عرفان پورحاتمی دروازه بان جوان بنفش‌پوشان تهرانی نبود، شاگردان ویسی خیلی زودتر هم به گل می‌رسیدند.

 

در نهایت اما در شرایطی که ویستاتوربین با مصدومیت نگران کننده کمیل ایمانجانی در دقایق پایانی نیمه اول مدافع میانی خود را تعویض کرده بودند، خیبر روی یک ارسال و ضربه سر احسان جودکی به گل برتری در دقیقه 3+45 رسید تا برنده راهی رختکن شود.

 

در نیمه دوم هم این خیبر خرم آباد بود که بار دیگر بازی را در اختیار گرفت و از آشفتگی و بر هم خوردن سازمان ویستاتوربین بهترین بهره را برد و اینبار توسط برترین گلزن خود شهرام سالاری دروازه ویستاتوربین را گشود  تا خیالش بابت برد در این بازی تا حد زیادی راحت شود.

 

1686580

 

اما اخراج محمدجواد عباسی در دقیقه 65 امیدها را برای ویستاتوربین و تغییر نتیجه این بازی افزایش داد. میلاد بلادی سرمربی جوان ویستاتوربین با تغییر تاکتیکی و اضافه کردن نفرات هجومی به ترکیب تیمش، به دنبال جبران نتیجه مقابل تیم 10 نفره خیبر خرم آباد بود اما بار دیگر این خیبر خرم آباد بود که از ضدحمله بهترین سود را برد و توسط آرش افشین به گل سوم بازی رسید.

 

در لحظات پایانی بازی یک سوپرگل از سوی عرفان گلشنی گل اول ویستاتوربین را شکل داد تا اختلاف دو تیم کم شود اما این گل هم برای تغییر نتیجه کافی نبود و خیبر با دستیابی به سه امتیاز این بازی، بار دیگر جایگاه خود را در کورس مدعیان تثبیت کرد.

 

خیبر با دستیابی به این برد به امتیاز 32 رسید و اکنون جدی‌ترین خطر برای مدعیان صعود محسوب می‌شود و هفته آینده در آستارا باید برابر شهرداری این شهر و شاگردان پایان رافت قرار گیرند و باید دید قادر به کسب امتیاز از این جدال خواهند بود یا خیر.

 

ویستاتوربین نیز که اکنون در رده چهاردهم لیگ آزادگان قرار گرفته، امیدوار است در بازی سخت و حساس مقابل ملوان در استادیوم غدیر برابر صدرنشین لیگ به امتیاز دست یابد و شرایط خود را در جدول بهبود بخشد.

دیدگاه‌ها