کد خبر : 1807257 | 08 بهمن 1400 ساعت 15:55 | 5.7K بازدید | 1 دیدگاه

شمس آذر قزوین 1 قشقایی شیراز 2

لیگ یک/ آرامش دوباره در شیراز

زردپوشان قشقایی در دیداری خارج از خانه موفق شدند حریف خود را از پیش بردارند و به ناکامی هفته‌های اخیر پایان بخشند.

لیگ یک/ آرامش دوباره در شیراز

به گزارش "ورزش سه" در نخستین مسابقه هفته شانزدهم لیگ یک امروز در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین، دو تیم شمس‌آذر و قشقایی به مصاف هم رفتند؛ شمس‌آذر چهار مسابقه اخیر خود را برنده نشده بود و شاگردان کرم‌پور به دنبال فرار از جمع فانوس به دستان لیگ بودند و در مقابل قشقایی شیراز در روزهایی که مهدی رجب‌زاده دیگر سکاندار این تیم نیست و سرمربی جدیدی هم معرفی نشده، به دنبال پایان دادن به 6 هفته ناکامی بود.

 

شمس‌آذر خیلی زود روی درخشش ستاره بی‌چون و چرای این فصل خود توانست به گل برسد و عباس عسگری در قامت گلزن بار دیگر حاضر شد و این‌بار موفق به گلزنی برای قشقایی شیراز شد؛ بعد از گلزنی عسگری، شاگردان پژواک کرم‌پور به خوبی توانستند بازی را مدیریت کنند و نیمه اول به سود خود به پایان بردند.

 

اما در نیمه دوم نمایش تهاجمی قشقایی باعث شد تا ورق بازی به سود تیم میهمان بازگردد و در فاصله کمتر از 10 دقیقه، زردپوشان شیرازی توانستند با گلزنی علی اصغر اعرابی و مجید تاجیک کامبک بزنند و از شکست بیرون از خانه، پیروزی برای خود بسازند تا 6 هفته ناکامی پیاپی در راه رسیدن به 3 امتیاز به پایان برسد.

 

با نتیجه امروز، قشقایی شیراز 23 امتیازی در جایگاه نهم جدول باقی ماند و شمس‌آذر قزوین نیز با ناکامی در پنجمین بازی متوالی، با 15 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار گرفت.

دیدگاه‌ها