کد خبر : 1807264 | 08 بهمن 1400 ساعت 17:16 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

خاطره بازی «بولت» با مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی

قهرمان دوومیدانی افسانه ای المپیک در آستانه آغاز المپیک زمستانی چین در نامه ای سرگشاده پکن را جایی عنوان کرد که زندگی وی را تغییر داد.

خاطره بازی «بولت» با مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی

به گزارش ورزش سه به نقل از مهر ۱۴ سال از المپیک تابستانی ۲۰۰۸ پکن می گذرد، جایی که یوسین بولت افسانه ای در ورزشگاه آشیانه پرنده در فینال دو ۱۰۰ متر آتش بازی راه انداخت و با ثبت رکوردی تاریخی قهرمان المپیک شد.

حالا و در آستانه آغاز المپیک زمستانی ۲۰۲۲ به میزبانی پکن، بولت در نامه ای سرگشاده عنوان کرد که به ورزشکارانی که در پکن حضور داشته و این انرژی را حس می کنند غبطه می خورد.

 

بولت عنوان کرد که زندگی اش در پکن ۲۰۰۸ در کمتر از ۳۰ ثانیه تغییر کرد. او عنوان کرد اگرچه تجربه ای در ورزش های زمستانی نداشته و هوای سرد را دوست ندارد و آفتاب را ترجیح می دهد و بازی های المپیک زمستانی معمولاً از توجهش دور مانده اما قصد دارد بازی‌های المپیک را در ماه آینده (فوریه) در پکن دنبال کند.

 

اگرچه در این دوره از بازی ها به علت تداوم شیوع ویروس کروناو قوانین سختگیرانه حضور تماشاگران خارجی در محل برگزاری بازی ها منتفی است ولی برای بولت و سایر هواداران برگزاری این رویداد عظیم از هر چیز دیگری مهمتر است.

 

بولت گفت: «وقتی ورزش‌های زمستانی را تماشا می‌کنم، ورزش‌های سرعتی مانند اسکی آلپاین، اسنوبرد و البته سورتمه سُری جامائیکایی را ترجیح می‌دهم. من در پکن نخواهم بود، اما مشتاقانه منتظر دیدن دوباره آشیانه پرنده پر از ورزشکاران و مردم هستم.»

 

وی در پایان این نامه سرگشاده ضمن عنوان کردن این موضوع که به ورزشکارانی که این انرژی را در پکن احساس می کنند غبطه می خورد برایشان بهترین ها را آرزو کرد.

دیدگاه‌ها