کد خبر : 1807324 | 08 بهمن 1400 ساعت 21:30 | 30.1K بازدید | 19 دیدگاه

توصیه رویانیان: آقا یحیی برگرد به تیمت

محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس در گفتگو با ورزش سه سرمربی پرسپولیس را به خویشتن داری دعوت می‌کند.

توصیه رویانیان: آقا یحیی برگرد به تیمت

به گزارش ورزش سه، رویانیان که دوره پر فراز و نشیب را در پرسپولیس گذرانده و تجربه های مدیریتی منحصر به فردی در این باشگاه دارد در گفتگو با خبرنگار ورزش سه از یحیی گل‌محمدی می‌خواهد که با پس گرفتن استعفا به تمرینات تیم بازگردد و کار را زیر نظر بگیرد که از این بحران فقط در سایه اتحاد می‌شود عبور کرد.

 

صحبت های رویانیان را خطاب به گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس بخوانید:

 

* پرسپولیس مین گذاری شده است
اتفاقات چند روز اخیر و استعفای آقای گل‌محمدی عزیز و عدم‌ تمرین دو روزه بازیکنان پرسپولیس باعث ناراحتی امثال من و خیلی از دوستان شده است. متاسفانه مدیران قبلی در‌ تمام مسیر های حرکتی آقای درویش را مین گذاری کرده‌اند. آقای درویش به هر مسیری که بخواهد ورود کند یا توفیقی کسب کند، آنجا مین گذاری شده است. به عبارتی خیلی چیزها پیش فروش و پیش خور شده است. خیلی راه ها بسته شده و همین  مین گذاری واژه درستی است. آقای درویش الان هم باید مین ها را خنثی کند و مورد به مورد مشکلات گذشته را برطرف کند و هم باید برای راه هایی که در پیش رو هست برنامه ریزی کند. 

 

* فشار آوردند تا یحیی استعفا بدهد 
یک چیزی درباره آقا یحیی بگویم که ورود ایشان به پرسپولیس بعنوان سرمربی در دوران من اتفاق افتاد و من خوشحالم که چنین مربی باکفایت و باکیفیتی را به بالاترین سطح فوتبال ایران معرفی کردم. یحیی آدم بامعرفت و ماخوذ به حیایی هم هست . البته الان با ورود آقای درویش که برخلاف مدیر های قبلی به صورت رسمی مدیرعامل است، بحث استعفا ها مطرح شده است. من هم از استعفای رییس هیات مدیره که یک انسان وارسته ای است که سالهای سال در حوزه ورزش و فوتبال و باشگاه پرسپولیس سابقه دارد تعجب کردم و هم از فشاری که روی گل‌محمدی بود و منجر به استعفای وی شد. به نظر من تنها راه این است که آقای گل‌محمدی و بازیکنان و همه عوامل و هیات مدیره و دوستان و پیشکسوتان از مدیری که هم ورزشی بوده و هم رسما از طریق دولت و نماینده دولت انتخاب شده حمایت کنند و از این مشکلات با هم عبور کنند. 

 

* بلاتکلیفی پرسپولیس باید تمام بشود
من نمی‌خواهم از آقای درویش حمایت کنم. ایشان هم یکی از مدیرانی است که می‌آید و می‌رود و مشکلاتی روی سر او خالی می‌شود. گاهی هم بعضی شانس می‌آورد که می‌آید و می‌روند و کسی با آنها کاری ندارد که چه میراثی بر جای گذاشته‌اند. من بعنوان یک پرسپولیسی با خیلی از عزیزانی که منطق دارند و کمتر احساسی پرسپولیس را می‌بینند صحبت کردم، همه ناراحت هستند که این چه روشی است و حالا یک مدیری بصورت رسمی آمده و تمام راه های او را بستند و تمام قراردادهای قبلی بلاتکلیف مانده است و خود باشگاه در واگذاری بلاتکلیف است اما در چنین وضعیتی عزیزانی که اصلا از آنها توقع نمی‌رود، با دست خودشان این خانه مهر و عشق و امید میلیون ها هوادار را اینطور متزلزل می‌کنند. این زلزله ای است که به دست خودمان در حال ایجاد شدن است.

 

* بازیکنان بدانند که دستمزدشان پرداخت می‌شود
امیدوارم که عزیزان متوجه باشند چه قراردادهایی دارند و خدا را شکر درآمد خوب است و انشاالله پرداخت هم می‌شود. عزیزان بدانند که هواداران در شبکه های اجتماعی به آنها احترام می‌گذارند به امید اینکه این عزیزان بزرگوار پرسپولیسی هستند و مایه سرافرازی پرسپولیس هستند. طوری نشود که خدایی نکرده این خانه ویران شود و این امید به ناامیدی کشیده شود. الان باید به مدیرعامل جدید فرصت داد و باید بدانیم همه راه هایی که مدیرعامل جدید می‌تواند بروند مین گذاری شده است و باید بدانیم که مسائلی وجود دارد که از گذشته باقی مانده است و باید بدانیم آقای درویش تمام تلاش خودش را برای رفع مشکلات می‌کند و خودش هم گفت اگر روزی نتوانم کنار می‌روم. فرصت خوبی وجود دارد و پیشکسوتان باید حمایت کنند و همه پشت این مجموعه مدیریتی که به هر شکل ورزشی بوده است بیایند.


* برای قهرمانی پرسپولیس هم قسم شوید
امیدوارم که آقای یحیی و بازیکنان عزیز تصمیم شایسته ای بگیرند و فرصت مناسبی برای رفع مشکلات بدهند و به آقای درویش هم کمک کنند. نمی‌دانم تکلیف وزارتخانه هایی که قرار بود هر کدام مسئولیت یک باشگاه را بگیرند چه شد و اسپانسر ها و تعیین تکلیف واگذاری باشگاه در چه حال است؟ در این شرایط به هم ریخته چه کسی باید قربانی شود؟ آیا دنبال یک نفر می‌گردیم که او را قربانی کنیم؟ کار بدی می‌کنیم چون این مدیر جدید آمده که نویدبخش باشد و امیدی ایجاد شود. وزیر ورزش او را انتخاب کرده و مجموعه و وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال باید به او کمک کنند. باید به زودی از وضعی که الان وجود دارد عبور کنیم و به هم دل بدهیم و هم قسم شویم که مشکلات اقتصادی و مالی و حرفه ای را حل کنیم. همه مشکلات با همدلی باشگاه و تیم و کادرفنی و بازیکنان و تیم مدیریتی قابل حل است و راهی هم جز این نیست و این اختلاف و شرط و شروط به ضرر همه در پرسپولیس تمام می‌شود.

دیدگاه‌ها