کد خبر : 1807325 | 08 بهمن 1400 ساعت 21:32 | 25.2K بازدید | 8 دیدگاه

نیازمند از شماره سه به دو!

سید پیام نیازمند در مصاف با امارات که 12 بهمن در استادیوم آزادی برگزار می شود مرد شماره دو تیم ملی خواهد بود.

نیازمند از شماره سه به دو! 

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند به خاطر کرونا اردوی تیم ملی را ترک کرده است. البته به جای این دروازه بان محمد رضا اخباری دروازه بان تراکتور به اردوی تیم ملی دعوت شده است اما به طور حتم اگر قرار به حضور دروازه بان دوم در ترکیب تیم ملی باشد این سید پیام نیازمند خواهد بود که ماموریت حفاظت از دروازه تیم ملی را برعهده خواهد گرفت. 

 

ورود امیر عابدزاده به چارچوب دروازه تیم ملی در بازی با سوریه و عراق سید پیام نیازمند را به ادامه مسیر امیدوار کرده است. اینکه در صورت تلاش و موفقیت در بازی های باشگاهی هر اتفاقی محتمل است. اینکه امیر عابدزاده به یکباره جانشین علیرضا بیرانوند مرد شماره یک سال های سال تیم ملی شود. 

 

دروازه بان فصل گذشته سپاهان که راهی تیم پورتیموننزه پرتغال شده در پایان بازی با عراق یکی از خوشحال ترین بازیکنان تیم ملی بود؛ او اگر چه فرصت بازی پیدا نکرد اما حضور روی نیمکت تیمی که راهی جام جهانی خواهد شد افتخار کوچکی نیست. آینده از آن بازیکنانی چون سید پیام نیازمند است و روزهای حضور روی نیمکت هم پر از تجربه است که در آینده بکار خواهد آمد. 

 

از سه به دو؛ اتفاق جالب برای پیام نیازمند در آستانه بازی با امارات؛ یک پیروزی دیگر دستاورد شاگردان اسکوچیچ. پیام نیازمند در تیم اسکوچیچ ثابت کرد ذخیره ها به اندازه فیکس ها برای موفقیت تلاش می کنند و خوشحال می شوند. بدون شک آینده این تیم و بازیکنانش روشن است.

 

1686729

دیدگاه‌ها