کد خبر : 1807336 | 08 بهمن 1400 ساعت 22:34 | 69.3K بازدید | 11 دیدگاه

امیری در دبل صعود به جام جهانی

وقتی وحید سر از پا نمی‌شناسد (عکس)

وحید امیری که بیش از شش سال است به عضو ثابت تیم ملی تبدیل شده خوشحالی ویژه‌ای در دومین تجربه صعودش داشت.

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک یکی از مورد تقدیرترین بازیکنان تیم ملی در راه صعود به جام جهانی وحید امیری است. امیری در دوران حضور اسکوچیچ در هر پستی که کادرفنی نیاز داشت به میدان رفته و در همه آنها نمایشی با کیفیت و مورد قبول از خود ارائه داده است.

 

امیری که اولین بازی ملی‌اش را سال 2015 در یک بازی دوستانه مقابل همین عراق تجربه کرده بود حالا در 64امین بازی ملی خود مقابل عراق نمایش درخشانی داشت و یک بار نیز دروازه ایران را نجات داد.

 

در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ که تیم ملی ایران به عنوان تیم اول گروه خود به جام جهانی صعود کرد، وحید امیری در تمامی بازی‌ها(چه ثابت چه به‌عنوان بازیکن ذخیره) به میدان رفته بود و نقش پررنگی در صعود داشت و حالا بار دیگر با دراگان اسکوچیچ به این اتفاق تاریخی دست یافته است.

 

امیری پس از یک بازی کم نقص و حضور نود دقیقه‌ای در ترکیب ایران یکی از خوشحال‌ترین چهره‌های دوران فوتبالش را در جشن صعود نشان داد و با پرچم ایران دبل صعود خود به مهمترین رویداد فوتبالی دنیا را جشن گرفت. وحید که مهره موثری برای ایران در جام جهانی روسیه بود با همین روند می‌تواند در قطر نیز نقش کلیدی داشته باشد.

 

1686747

دیدگاه‌ها