کد خبر : 1807382 | 09 بهمن 1400 ساعت 11:09 | 46.5K بازدید | 12 دیدگاه

عجیب‌ترین وی‌آی‌پی در تاریخ آزادی (عکس)

این تصویری که می بینید جایگاه VIP استادیوم آزادی نیست. رییس فدراسیون فوتبال، معاون رییس جمهور و رییس کمیته ملی المپیک به میان مردم رفته اند تا نظاره گر بازی ایران و عراق باشند.

به گزارش "ورزش سه"، عادت کرده بودیم همیشه مدیران سیاسی و ورزشی را در استادیوم آزادی در جایگاه VIP و پشت شیشه ها ببینیم اما اینبار رییس فدراسیون فوتبال، معاون رییس جمهور و رییس کمیته ملی المپیک سنت شکنی کردند و در میان تماشاگران به تماشای بازی تیم ملی نشستند و بدون شک این یک تجربه خوب و متفاوت برای آنها بود. به خصوص که در جریان بازی به صحبت های تماشاگران و درد و دل های آنها گوش کردند. 

 

این حضور عجیب‌ترین وی‌آی‌پی در تاریخ آزادی را رقم زد. حتی در دقایقی از بازی تماشاگران ترجیح می دادند به جای تماشای بازی سوالات خود را از مدیران سیاسی و ورزشی کشور بپرسند. به واقع فرصتی بهتر از این برای طرح سوالاتی که در ذهن داشتند وجود نداشت. 

 

نکته مهم این تصویر عدم رعایت فاصله فیزیکی بین تماشاگران است که در بازی با امارات باید مورد توجه قرار گیرد. سرایت و انتقال بیش از اندازه ویروس کرونا امیکرون مجاب می کند که در بازی با امارات شاهد فاصله فیزیکی بین تماشاگران باشیم و این کار به راحتی قابل انجام است به این خاطر که تنها 10 هزار بلیط برای این بازی فروخته خواهد شد. مسئولین نظم در استادیوم آزادی می توانند با چسباندن برچسب قرمز برای روی ردیف هایی از صندلی آنها را برای تماشاگران بلا استفاده کنند. این کار با نوارهای زرد رنگ خطر هم قابل انجام است. این اتفاق موجب خواهد شد در آستانه دور برگشت بازی های لیگ برتر وزارت بهداشت مجوز حضور تماشاگر در بازی های لیگ برتر را هم صادر کند.

 

1686816

دیدگاه‌ها