کد خبر : 1807493 | 09 بهمن 1400 ساعت 19:12 | 50.9K بازدید | 6 دیدگاه

زکریا از بوندسلیگا؛

خرید بعدی یوونتوس قطعی شد

دنیس زکریا، هافبک سوئیسی باشگاه مونشن گلادباخ، خرید بعدی یوونتوس در فصل زمستان خواهد بود.

خرید بعدی یوونتوس قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، گرچه فصل نقل و انتقالات تابستانی برای یوونتوس چندان خوب نبود و آنها ستاره ای مانند کریستیانو رونالدو را از دست دادند، اما عملکرد این تیم در ماه ژانویه فراتر از انتظار بوده است. بیانکونری دیروز خرید 80 میلیون یورویی دوسان ولاوویچ، ستاره صربستانی فیورنتینا را نهایی کرد و حالا مدیران این تیم در تلاش هستند تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این ماه در روز دوشنبه، یک بازیکن دیگر را نیز به لیست خود اضافه کنند.

 

1686961

 

فابریزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی امروز در گزارشی مدعی شد یوونتوس پیشنهاد هفت میلیون یورویی به علاوه پاداش برای جذب دنیس زکریا به این بازیکن ارائه کرده است. قرارداد این هافبک 25 ساله و سوئیسی در پایان این فصل با باشگاه مونشن گلادباخ به اتمام می رسد و به همین دلیل تیم آلمانی اکنون به طور جدی پیشنهادات فروش دنیس زکریا را بررسی می کند تا از جدایی این بازیکن به سود مالی دست یابد.

 

دو هافبک یوونتوس به نام های رودریگو بنتانکور در آستانه انتقال به استون ویلا و آرتور ملو در راه رفتن به آرسنال هستند و به همین علت باشگاه ایتالیایی قصد دارد در مدت زمان باقی مانده، دنیس زکریا را به عنوان جانشین جذب کند و به نظر در این راه موفق می شود. زکریا در این فصل برای گلادباخ در 16 بازی بوندسلیگا دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز داده است. بایرن مونیخ نیز در ماه های اخیر خواهان جذب دنیس زکریا بوده، اما به نظر یوونتوس همین حالا فاتح این کورس شده است.

دیدگاه‌ها