کد خبر : 1807585 | 10 بهمن 1400 ساعت 11:02 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

فوریه دشوار برای خولن لوپتگی؛

تکلیف تنها رقیب رئال مادرید این ماه معلوم می‌شود

یک ماه دشوار و سرنوشت ساز در انتظار سویا و خوان لوپتگی خواهد بود.

تکلیف تنها رقیب رئال مادرید این ماه معلوم می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان سویا از یک روز استراحت لذت برده و از فردا برای دیدار هفته بعد با اوساسونا به اردوی تیم باز می‌گردند. ماه فوریه برای تیم خولن لوپتگی با مسابقه برابر اوساسونا آغاز شده و با دربی در سانچس پیسخوان تمام خواهد شد. چهار بازی لالیگا و اولین بازی در لیگ اروپا مقابل دینامو زاگرب در انتظار سویا در این ماه است.

 

بعد از اوساسونا، بازی با الچه پیش روی سویا خواهد داد و در ادامه لیگ اروپا، تورنمنت مورد علاقه سویا آغاز می‌شود. حذف  از لیگ قهرمانان در ماه دسامبر یک شکست بزرگ ورزشی و اقتصادی برای سویا بود، اما احتمال حضور برای هفتمین فینال لیگ اروپا آن‌هم در استادیوم خانگی سانس پیسخوان بسیار هیجان انگیز است و آنها برای رسیدن به این هدف، روز پنج‌شنبه 17 فوریه با دیناموزاگرب دیدار خواهند کرد.

 

1687081

 

سه روز بعد و یک‌شنبه، سویا در خانه اسپانیول در لالیگا به میدان رفته و بازی برگشت مقابل دینامو زاگرب در خاک کرواسی در روز پنج‌شنبه یعنی 24 فوریه، هفته آنها را تکمیل می‌کند. اما پایان فوریه و دربی؛ هواداران هنوز در مورد آن‌چه در کوپا دل‌ری رخ داد صحبت می‌کنند، اما این سه امتیاز مهم برای نیل به آرزوهای سویا بسیار مهم خواهند بود. نباید فراموش کرد تیم خولن لوپتگی تنها تیمی بود که توانست در نیم فصل اول با رئال مادرید مبارزه کند.

 

نگاه به آینده

 

سویا هم‌چنان مراقب بازیکنان خود در مقطع تعطیلات بازی‌های است. هشت بازیکن از سویا راهی اردوهای ملی شده‌اند. بونو، منیر و انسیری در آفریقا حضور دارند و عصر امروز دیدار جذاب مراکش و مصر با ستاره‌ای مانند محمد صلاح برگزار می‌شود. پاپو گومز به دلیل کبودی روی مچ پای راست در اردوی آرژانتین مشکوک به مصدومیت است. اوکامپوس بازی اول را به دلیل ناراحتی گوارشی از دست داد. آکونا و مونتیل برای آرژانتین بازی می‌کنند و تکاتیکو کرونا با لباس مکزیک.

 

1681325

دیدگاه‌ها