کد خبر : 1807621 | 10 بهمن 1400 ساعت 13:53 | 22.7K بازدید | 9 دیدگاه

برزیل- رئال مادرید؛ این همکاری ادامه دارد

کادر فنی تیم ملی برزیل با همکاری با باشگاه رئال مادرید قصد در حفظ آمادگی بازیکنان خود دارد.

برزیل- رئال مادرید؛ این همکاری ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، در بسیاری از موارد در سال‌های اخیر شاهد بروز چالش‌هایی بین کادر فنی تیم‌های ملی و باشگاهی بر سر استفاده از بازیکنان در تقویم فشرده فوتبال در فصول مختلف بوده‌ایم. اما حالا به نظر می‌رسد هماهنگی بالایی بین سرمربی تیم ملی برزیل و باشگاه رئال مادرید وجود دارد و هدف هر دو طرف حفظ آمادگی بازیکنان و البته استراحت نرمال برای آنها در مسیر بهبود روند ستاره‌های برزیلی هم در رده باشگاهی و هم ملی است.

 

1687118

 

نشریه مارکا مدعی شد تیته، سرمربی تیم ملی برزیل پیش از این موافقت کرده بود که ادر میلیتائو، زودتر از موعد راهی اردوی رئال مادرید شود. ادر میلیتائو پس از دریافت کارت زرد مقابل اکوادور که باعث محرومیت او برای بازی آخر شد، اردوی تیم ملی برزیل را ترک کرده و راهی اسپانیا شد. هم‌چنین تیته قصد دارد کاسمیرو و وینیسیوس جونیور را برای بازی آخر تیم ملی برزیل مقابل پاراگوئه روی نیمکت قرار دهد. هم‌چنین ممکن است این اتفاق در مورد رودریگو، دیگر ستاره برزیلی رئال مادرید نیز رخ دهد تا این بازیکنان با آمادگی کامل و بدون خستگی راهی اسپانیا شده و بتوانند در مقطع حساس پیش رو در خدمت باشگاه خود باشند.

 

تیم ملی برزیل بامداد چهارشنبه به‌وقت اسپانیا به مصاف پاراگوئه خواهد رفت و رئال مادرید در ساعت 21:30 دقیقه پنج‌شنبه شب در یک‌چهارم نهایی کوپا دل‌ری در مقابل بیلبائو صف‌آرایی خواهد کرد. بدین‌ترتیب ستاره برزیلی رئال مادرید می‌توانند خیلی سریع خود را به اردوی باشگاه‌شان رسانده و در صورت لزوم در ترکیب ثابت کارلو آنچلوتی برای این دیدار دشوار قرار بگیرند.

 

دیدگاه‌ها