کد خبر : 1807702 | 10 بهمن 1400 ساعت 21:30 | 20.8K بازدید | 3 دیدگاه

سم آلاردایس:

عدم‌جذب هالند تقصیر منچستریونایتد بود نه سولسشر

سم آلاردایس، سرمربی با تجربه انگلیسی، ناکامی منچستر یونایتد در جذب ارلینگ هالند را مورد انتقاد قرار داد.

عدم‌جذب هالند تقصیر منچستریونایتد بود نه سولسشر

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نمایش های درخشان ارلینگ هالند در ترکیب سالزبورگ بود که چشم باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب این بازیکن دوخته شد. در مقطعی گفته شد با توجه به هم وطن بودن ارلینگ هالند و اوله گنار سولسشر و البته رابطه خوب بین این دو، احتمال انتقال این ستاره نروژی به منچستریونایتد بسیار بالاست اما نهایتاً این دورتموند بود که موفق شد این پدیده جوان را به خدمت بگیرد.

 

عملکرد خیره کننده هالند در ترکیب دورتموند باعث شده که حسرت منچستریونایتد به خاطر ناکامی در جذب او دو چندان شود. حالا شیاطین سرخ دیگر کار آسانی برای به خدمت گرفتن این ستاره نروژی نخواهد داشت چرا که چند رقیب بزرگ مثل منچستر سیتی، رئال مادرید و بارسلونا را مقابل خود می بیند.

 

 

1680123

 

 

سم آلاردایس، سرمربی با تجربه انگلیسی، به انتقاد از سیاست نقل و انتقالاتی منچستریونایتد در قبال هالند پرداخته و می گوید: "من فکر می‌کنم اگر منچستر یونایتد او را جذب می کرد، اوله گنار سولسشر همچنان سرمربی این تیم بود. و اینکه چرا منچستریونایتد تصمیم گرفت بی خیال او شود هنوز هم برای من گیج کننده است. این در حالی است که پیش از آن او با اوله کار کرده بود.

 

ظاهرا عدم جذب ارلینگ هالند به مسائل مالی مربوط می شود پس این بزرگ‌ترین اشتباه منچستر یونایتد است و نه اوله گنار سولسشر."

دیدگاه‌ها